Snyggast i släkten we say

Well then..
Ännu en dag i ens random liv har passat by.
En underbar dag!
Lr ja, nu överdrev jag.
Men i stort sett så är alla mina dagar underbara.
Förutom att ja inte ska köpa min jacka längre, för att ja gav bort den till chefens son.
Så jäääävla snäll e jag.
Vilket gör att ja blir lite pissed off på mig själv och tycker alla är gay.
Men det går över när ja gifter mig.
HELL NO.
Men jag är tingad till ett liv som pensionär med Fia där vi som sagt ska sitta på våran veranda och röka fet pipa på våran asfeta ranch somewhere in the middle of nowhere.
Allt som händer där emellan är tidsfördriv.
Typ..

Well det lyckliga med den här dagen är att jag älskar mig och Elina som är lagom fucked up, fnittrar som fjortisar och kollar Bonde Söker Fru och äter grillchips.
Varför inte göra nåt helt otippat en onsdagkväll?
Klippt och skuren.
Låter fan inte någon annan människa än henne röra mitt hår.
Det är GUUUULD värt.
Om inte mer, typ DIIIIIAAAMAANT!

Fler bilder kommer.
Men jag bjuder på snygg Jon.

Varsågod och dregla lite så länge.



Kommentarer
Postat av: Billie

Annars är ju saffran ganska saftigt..!

2008-11-20 @ 01:05:57
Postat av: Pauline

Det är lugnt :) stör mig på när folk svarar på kommentarer i bloggen till helt osammanhängande inlägg^^ sådär som jag gör nu^^ haha! Men det är väl alltid kul med kommentarer..

2008-11-20 @ 10:41:36
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: sandra

snyggjon! ses vi i helgen eller? :)

2008-11-20 @ 13:24:22
Postat av: J.Lo

Det hoppasd ja Sandra :)

2008-11-20 @ 18:08:15
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: vickylol

fett snygg äru, homie!

2008-11-20 @ 20:18:55
URL: http://vickypedia.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0