ÅÅÅÅ KRAAAMP!

Nej ingen kramp.
Men fan, hur kul hade ja igår egentligen?
Jo rätt så kul tror ja.
Minns fan nada.
Så jävla najs sånna kvällar är.
Speciellt när man läser sina skickade och mottagna sms.
Typ ja, hehe..
Fan det börjar bli en dålig ovana att göra bort sig.
Är det alkoholen som styr?
Kan det vara alkoholen?
Vem har sagt nåt om alkohol?
Hur fan gick det till att jag blev full?
Nu kom ja på att ja måste kolla igenom hur mkt cash ja har..
Puh, 310 spänn kvar å 8 cigg.
Klarar man sig genom denna dagen oxå.
Apropå att klara sig igenom vissa dagar så en gång när ja va yngre och sneade på LSD en gång så fick ja för mig att att jag skulle försöka klara mig genom livet me bara 600 spänn. Jag va helt förkrossad.
HUR FAN SKA MAN KLARA SIG PÅ 600 SPÄNN???
Men sen blev allt bra och jag käkade lite mer LSD.
Summa sumarom eller vafan det heter, man klarar sig alltid.
Tänk på det om du råkar knulla med chefens dotter eller nåt.
WHO AM I KIDDIN!!??!
Det lär man ju inte klara sig undan med..
Eller jo kanske, om chefens dotter är typ skitful och han river sig i håret varje kväll av att han vet att hon kommer ALDRIG träffa en kille som kommer ligga me henne. Då har du juh praktiskt taget gjort han en tjänst.
Liikaaameeeeed?
Löneförhöjning!
Yes U see, I'm a problemsolver..
En av mina skills.
Jag hade på min Nunchuckskillströja igåååååååååååååååååår!
Respekt på mig på dansgolvet.
Fan d va en skithet brud om ja säkert ville hångla med, men ja va så jävla full, så ja gick nog å beställde mer öl.
Vanlig åkomma.
Jävligt less på skitheta brudar.
Går mer på dom fula som sagt.
Nefan, ja är ett offer skulle ja mer säga.

GE FAN I MIIIIIIIIIG!

oj, nu vetifan hur texten blev så. Men det passade ju rätt bra.

Nu ska ja jobba jobba jooooooobbaaaaa!

Kyss//Jaayloow

Kommentarer
Postat av: Pauline

LOL!

Nu vet jag vem jag ska vända mig till för att lösa mina i-landsprobs^^

Du verkar ha funderat på det mesta du :)

2008-09-06 @ 14:37:21
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det borde finnas alkolås på mobiltelefonerna.....

2008-09-08 @ 00:38:15
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0