bajsnojja?

Fan finns det nåt som luktar äckligare än bajs?
Iofs luktar kaviar riktigt äckligt oxå.
Skulle aldrig få för mig å ens närma mig min flickvän på timmar om hon hade käkat kaviar.
För kaviar e fan bajs.
Okej nu spårade ja ur lite.
Grejen ja ville komma fram till är just bajs är ja inte sådär rädd för, bara att lukten av det är fan vidrig asså.
Som ikväll, så tänkte man va lite chill å sätta sig en bit fram i bussen på vägen hem.
Men tjii fick man på det, för in kom det 2 retards. Utvecklignstörda. OCH verkligen inget ont mot handikappade eller utvecklingstörda. Det är otroligt synd om människor som inte är normala på onormalt sätt. För i andra fall har ja inget emot onormala människor. Känner mer ett litet hat mot normala människor. Sjukt tråkiga.
Keeejjj, nu spåra ja igen.
Ja men dom kom iaf in å satte sig framför mig. Ett par va dom där dessutom. Partners. Ja dom ligger me varandra. Det vet jag. Eftersom ja såg att dom hånglade sådär gulligt. Plus att oftast har utveckligstörda en högre sexdrift än normala människor. Ett tag trodde jag att ja hade en touch av utvecklingstördhet. Med tanke på min drift.
Men sen gick det över.
Fan va ja försvinner från ämnet hela tiden!!!!
Well Well, grejen va att när dom kom in å satte sig framför mig så kom den där bajslukten.
Lukt av bajs.
Partiklar av bajs som kröp sig in i min näsa.
Partiklar av bajs i min kropp.
Som inte ens tillhörde mig själv.
Det är fan inte najs asså...
Me bajs.
Lukt.
Ska ja säga en sak som är lite vidrigt med tanke på ämnet jag har öppnat upp så fint?
Analsex....
HAHA!!
Det är kul.
För det finns alltid folk som har nåt att säga om det.
Ungefär som vädret.
Typ, "ne fan usch det skulle ja aaaaldrig göra".
Eller, nämen usch vilket tråkigt väder".
Eller, "Jo jag har inget emot det".
Eller, "jag tror nog att det kan bli lite sol idag".
DO U GET THE POINT?
Jag skulle nog inte dra mig själv över en kant och säga att jag är liberal i ämnet.
Vafan, jag har inget emot det.
Jag hade en stor tanke i mina yngre dagar att det va det sjukaste man kunde göra.
Men sen ha ja alltia varit en öppen dude för things.
Så en vacker dag på logen så flyttade pappa upp en våning.
HAHA NÄÄRRÅ, så vare väl inte.
Men har man inte testat saker i sitt liv så kan man ju inte ha en åsikt om dom.
Det roliga i den här lite storyn är att jag har en bästa polare som varit fett anti det där asså.
Och sen rätt som det va så tog vi ett litet snack här om dagen och så kom vi in på en brud han hade gnuggat mage me i helgen. Och sen.
SEEEEEEN!
Så säger han att han tog henne i röven. Stjärten. Daiman. Asset.
Kärt barn har många namn.
Jag trodde ja skulle garva ihjäl mig.
Till råga på allt så tyckte han nog det va rätt najs.
Hon me.
Och det är väl det som är det viktiga?
Bådas sexuella lust och njutning?
Så fan dudes, sluta tänk porr.
Lyssna på din kvinna.
Ge henne va hon vill.
Vill hon ha dendär.
Va inte så äcklad.
Vulgär ja blev nu.
Excuse moi.
Sorry.

/J.Lo


Kommentarer
Postat av: Sigrid

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

2008-09-10 @ 09:33:30
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: fia

HAHA YEEEEEEEEEEEES, jag kunde inte bli lyckligare än att han äntligen förstått det fina med våningen upp.





och horny, nej jag mena honey, bajs är bra. bra skit. poop. you know it.. :)

2008-09-11 @ 12:56:21
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0