Blaahaaa

Fan va förstörd ja är.
Låg nyss på morsans köksstolar och skrek, -JAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Ja dör ju inte.
Men typ.
Och varför detta?
Nr. 1: En viss Fia ringde och trackade mig i natt och förstod inte när ja sa att ja va tvungen att sova. Istället fick man nån beskrivning om att det käkades nachos.
Nr. 2: Tack vare detta samtal så kunde ja inte somna om. Lite jobbigt me tanke på att man skulle upp halv 6....
Nr. 3, 4 och 5: Nää, det va nog det hela.
Jaja för helvete, ja är mätt oxå...
Så nu får du inte dåligt samvete Fia.
Det speciella med att just få den sömnen jag behöver är att om ja inte får det så oroar ja mig att jag är ful hela dagen, iaf om ja inte har tillgång till en spegel.
Lite ytlig å fåfäng kanske ni tänker, men well..
Alltid najs att se stilad ut även om man är sunkig..
Och det är väl typ sammanfattningen på min dag.
Sunkig..
Blö..
Fast änna en jävligt najs dag.
Och ja fick en idé när ja va ute och promenade en runda.
Ja ska skriva en bok.
Vetifan va den ska handla om.
Säkerligen om nånting man e grym på.
Typ..
Från en annan fulhet till den tredje så tror ja att ja är ENORMT ABNORMT ful när ja äter potatis och fläsk.
Så om ni nångång vill tappa allti intresse för mig så är det planen.
Bjud mig på potatis och fläsk.
Med risk för att inte låta topnotch nu så är faktiskt det en av dom godaste rätterna som finns.
Förutom sushi, snitzel, cheeseburgare endast ost, kött.  Kött. Mera kött.
Och öl.
Öl.
Lite öl till köttet för all del.
Och inte att glömma.
Lite kött till ölen.

Jag har ett stort blåmärke på min arm.

Hmpf..


Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHAHA, SNYGG fisksida.

2008-09-14 @ 13:49:14
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0