bloggar?

Dom bara ploppar upp överallt.
Tydligen nåt i luften.
Kul iaf att läsa om folk och deras liv eller tankar.
Men ja ha kommit fram till att när man läsr folks bloggar så vill man ha lite skandaler, smaskiga storys eller bara sjuk humor. Sån e ja iaf..
Fast oftast läsr ja typ mina vänners bloggar för att dom har man ju typ nåt lite sådär gemensamt med.
Eller ja, man känner dom och kanske till och med folk dom skriver om osv osv.. Bla bla..
Men en grej ja ha kommit på mig själv med lite är att läsa om folks typ problem med saker eller saker som har med deras kärleksliv att göra. Så då tänkte ja, att det är kanske det som folk gillar att läsa om.
Ja, andra människor..
Som tex läser andras och även min blogg.
Intressanta detaljer om hur man själv upplever andra människor eller hur man hamnar i olika situationer med folk man träffar på ett eller annat sätt.
Ja, relationer i det stora hela typ.
Läste iaf en killes blogg som tydligen kallar sig själv ett svin för att han ligger me massa brudar och är typ stolt och känner sig häftig över detta fenomen att han faktiskt lyckas få till det med massa brudar med dåligt självförtroende som han möjligen tror att han gör dom en tjänst genom att utnyttja, eller kanske till och med själv bli utnyttjad.
Rätt intressant.
Med tanke på att ja en gång i tiden skulle kunna skriva en egen sådan blogg.
Men vad får man ut av det?
Tror killen kommer ångra sig en vacker dag när han får smaka på deras egen medicin.
Eller så kanske det inte händer.
Och då har han ju bara tur.
Förstår mig inte på folk som sårar andra, även om dom kanske inte vet det.
Men som det verkar på denna killen just, så vet han det.
Yeah, läs själva så får ni se.
Han e rätt kul ändå. Lupum
Men från en sak till lite samma iaf.
Det där med olika relationer...
Man har dom, man får dom, man förlorar dom, man saknar dom.
Det är nåt man har till alla man träffar, även om den kanske bara varar i 2 sekunder ibland.
Och vad är det man själv vill ja för relationer?
Det bestämmer man ju rätt mkt själv.
Men jag känner rätt mkt, att det sista ja vill är att såra någon ja tycker om.
Jag tror på ärlighet.
Och det är väl nåt ja lärt mig att bruka.
Men sen kan ju även ärlighet såra.
Man har ju iaf varit ärlig.
Det är min åsikt.

Damdidam, ja e fett happy idag iaf.
Folk gör mig happy!
Ja gillar folk.
I allmänhet.
Men sen tycker ja iofs oxå att människan är det värsta som finns.
Störda varelser är vi..
But, Happypills we like.
Avstånd är iaf inte en bra sak ibland..
Not a friend of our..

Och btw, va äre me folk som läser min blogg?
Va hände?
Är ja så ointressant nu? :D
Då kan ni ju fetglömma att ja kommer skriva mer..
Närå, ja gör ju mest det här för min egen stimulans.
Lite som att runka.
Men med ord...

Såatteee..
Bye then fuckers!

Langar upp en fresh bild yeah

SpeakerAss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vem tipsa om den bloggen? Jo JAG! Känns som att jag har givit dig så mycket men fått så lite tillbaka. Jag som föder dig hjärtat :P Jag som ger dig all dena intressanta information och du bara suger åt dig min lilla svampbob. Fantstiskt! Creed till mig som fan idag Klappar mig själv på axeln

2008-09-18 @ 22:30:33
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

Killen som du skriver om har ju helt klart problem.. dåligt självförtroende som han tror förbättras genom alla dessa brudar! Medan det egentligen i grund o botten inte bygger upp ett skit. Och nej, jag tänker inte läsa hans blogg.. spottar på idioter som han^^ inget att lägga tid eller energi på. Och ja, givetvis är det relationer, problem och liknande som gör att folk tycker det är så nedrans skoj att snoka i andras liv.. men har man en blogg så är det ju lite en inbjudning till det också. Och man väljer ju själv vad man ska publicera o dela med sig av^^ Jag skiter rätt mycket i vad folk tycker om det jag bjuder på i bloggen.. intressant eller inte. Jag skriver för min egen del, inte för andras fördel...

2008-09-19 @ 11:48:58
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Vadå skriva för mkt på en gång!

2008-09-19 @ 18:37:45
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: h e i d i

right here baby, right here!

2008-09-20 @ 10:08:34
Postat av: J.Lo

Nämen Heidi, vem e durå??? :D

2008-09-20 @ 17:09:52
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0