Braindeadness..

Nu ha ja typ suttit här i en halvtimme och inte kommit på ett skit att skriva om...
Helt hjärndöd.
Sitter iaf på ett hotelrum i Emmaboda och ska ner och käka lite och träffa Amy.
Emmaboda alltså..
Fan..
HAHA.
Hur kom ja hit?
Det är ju egentligen jävligt oviktigt.
Men det är rätt komiskt.
Att det ens finns hotel i Emmaboda.
Det bor ju typ 4000 pers här eller nåt.
Men ändå intar varje år en massa folk Emmabodafestivalen, som ja fan missade i år..
Helvete säger ja nu sådär i efterskott.. :/
Men sen är det tydligen en jävligt het plats för raggare här.
Dom har nåt som kallas "En dag på strippen" och även "End of Summer Big Power Meet" (fan vilket jobbigt ord det lär va att säga på fyllan..)
Vilket ska föreställe nåt jihad där det är massa raggare och annat bilfolk som bränner gummi med sina feta stajlade kärror. Tydligen det hetaste på innelistan enligt Bosse Bildoktor.
All den här infon ha ja fått från Wikipedia.
Ja, utom det där me Bosse. Ja vetifan om han sagt det.
Jag ljög.
Kejj..
Men ja lovar att han varit här och smygit runt med ett småstånd säkert..
Jag bjuder på ett litet underbart klipp från vad folk gör i just Emmaboda.
Ni måste se hela, annars missar ni poängen.
Varsågoda!!




Nu lämnar ja er för nån dag mina trogna 400 läsare.
Nä fan, vem försöker ja lura..
Så poppis är ja inte..

Ha d kaka era små offer//J

Kommentarer
Postat av: jessica

intressant blogg du har :)

2008-09-14 @ 23:35:19
URL: http://jessicarn.bogg.se
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 23:39:31
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Ällx

Vafan var poängen i klippet? Det fanns ju för fan ingen. 3 useless minutes of my life! Tack Tack Jon intelligent som en champignon.surar

2008-09-18 @ 12:39:36
URL: http://candyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0