Bussåkandets fröjder och charm

Men jo, eftersom ja e värdelös jävel så får ja inte köra bil
Ja e en loooooser baby, har inget körkort!
Dessutom är juh sverige, sweden so to say, ett land som har utrustats med kollektivtrafik och har funnits ja säkert sedan järnåldern när små skitungar fick skjuts med häst å vagn.
Jag har dock lärt mig att åka buss sedan tidig ålder.
Och dom skillsen besitter jag än idag.
Eller ja..
Nu råkar ja dock somna på bussen lite då och då.
Men vafan, thats life när man e lite sleten i kanterna.
Jag har inte riktigt lärt mig att länka till stuff och diverse, men ni BÖÖÖÖR ju kolla in det här.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kollektivtrafik
Fy fan va tråkigt..
Och va va d nu ja skulle komma fram till?
Ja just sååå...
Det finns iaf konstiga människor på bussar.
Och även utanför.
Ja det va väl det ja ville säga.
HAHA fan va meningslöst det här inlägget blev.

Jag investerade i en påse Cheezeballs idag bara för att kötta lite.
Och något sådär irriterande är det när man upptäcker att man tappat en ostboll på golvet och kliver i den.
Den smulas lixom sönder till minimalism och infiltrerar min socke.
VILKET betyder att ja måste byta sockar.
Waste of time..
Men jag förstår ju OLW's tanke där, att det är ju onödigt att göra ostbollarna oförstörliga (det ordet existerar säkerligen inte ja veeeeeet) för att då hade ju inte så många köpt ostbollarna. Vilket skulle resultera i en stor förlust för dom.
Nog om detta.

Fan ja vill verkligen veta hur man länkar nuuuuuuuuuuuu!
Men det kan ja juh inte så atteeee.
Så att ni får göra det THE HARD WAY, här kommer en step-by-step-skola.
1. Markera texten som följer
2. Kopiera
3. Öppna nytt fönster eller flik
4. Klistra in texten i fönstret
5. Klicka typ ENTER lr nåt skit.
6. Läs och fröjdas av dess roliga människor

Grejen är ju att det är bara några personers bloggar som ja vill att ni ska läsa för ja tycker dom e roliga :)

Alexzandras blogg: www.candyhoe.blogg.se
Fridas blogg: www.thetopnotch.blogg.se
Fias blogg: www.poop.blogg.se

( haha ja lovar att du kommer att kommentera att alla är blondiner AMYYY!)

Nu borde dom bli glada för att ja ger dom cred! Weeii!
För det är ju rätt lätt ibland att människor med humor faller i glömska.
Typ som mig.
Ibland har det varit rätt najs om man hade blivit glömd.
Så kunde man själv glömma lite.
Fast det vore ju jävligt trist om man gjorde det.
På nåt sätt lyckas man alltid komma tillbaka till vissa saker och vissa människor.
Det är väl meningen att dom ska finnas kvar i ens liv då I guess..

Jag tänker dock peta upp en soft låt med ett jävligt soft band wich I LOVE. Fjortisvarning.. På mig alltså..
Jag ger er,

Millencolin - Stalemate







You say you wanna leave me,
say you wanna be free
from everything you hate.
Get yourself together,
we'll always be together.
Love, you just can not rate.

Been so long since we hooked,
been so long since we took
time to get things right.
But I'll be here forever,
I'll lie to you forever.
Now, it doesn't look bright.

Nobody is killing more time than you and I.
Everybody's willing somehow to say goodbye.

I think we're getting used to,
used to be abused to.
Doubt is all there is.
We can not spread out wings out,
can not do a new thing.
Drought on what we miss.

When everything is falling,
it's like we both are crawling
around and around again.
Every fight is too long,
every word is too strong
Bound to end it all, but when?

The stalemate's on and what we had is dead and gone.
It's like we just don't care. We're going nowhere.

I wanna say goodbye. Yeah, I wanna say goodbye.
Goodbye to our big life lie, nothing's gonna be alright.
You know this is our best white lie. Nothing's gonna be alright.
Doesn't matter how we try, I wanna ask you why we can't let it die?
Even though we both have tried, you know I always question why.
Why we just can't let it die?

It's our big life lie.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är då för rolig du!

När du skriver inlägget, ovanför finns en liten ruta med massa skojiga krumelurer.. där du kan välja fetstil, kursiv osv. Hänger du med? Bra! Även där är en krumelur du kan klicka på, DÄR skriver du länken som ska stå i ditt inlägg.. och vipps så är det en länk! Jag har bara haft blogg på denna sida ett par veckor, men det gäller att filura vettu :)

2008-09-04 @ 21:24:47
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: miiiinardi

alltså jon du påminner mig så mycket om vad ditt namn egentligen betyder. JON! du är fasen ett också. men rolig som få. jag skrattar när jag läser vad du skriver. fortsätt så tack!



/miiiiao

2008-09-05 @ 00:30:03
Postat av: http://cristiin.blogg.se

Schysst blogg. Long time :)

2008-09-05 @ 02:00:51
Postat av: J.Lo Hoe

MIIAAAA!!: men fan har du inget liv eller? leta upp mig så här på nätet. ne fan bara skoja, damnit. fan. ja saknar gävlehåla! om det är nån som e rolig så äre faen DU!



Cristin: Spank U very much girl. Jo d va ett tag sen. men nu ska ja deppa ner mig på nätet igen. neråå :)

2008-09-05 @ 08:04:32
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: fis

MEN ÄRE NÅN SOM ÄR ROLIG SÅ ÄRE FAN INTE MIA.





med andra ord fiskar jag efter kommentaren: fia är roligast

2008-09-05 @ 08:49:01
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0