cut myself into pieces, this is my last resort..

Bra låt foo shoo..
Men ja tänkte mest att skriva så eftersom ja cuttade mitt hår idag.
Lr inte jag, men min älskade kusin Elina fixade till'et så fajnt najs assooo :D
Hon e respekthaaa grymt!
Big up for the Hooooee! lr ja, klapp klapp på axeln änna..

yeay

Annars dååå?
Fan inte mkt.
Jävligt trött är man i the booty.
Fittsleten för att va exakt.
Men mest klad påjkhe är ja för att min pojkvän Magnus kommit hem från sitt jävla jobb i lappland.
Ja, nu ska ni inte låta era kåta minds rusa iväg, för han e ju inte min pojkvän.
Mer en vän i nöden, min kompanjon, partner in crime, min slyna på dansgolvet.
Vi ska iaf försöka ta en svängom snart nere i mina hometrakts.
Down in tze HoeCity Of Halmstad so to say.
Rowan min norska gutt kommer säkerligen oxå ner och försöker visa sina urkassa moves.
Men det ska han fan inte ha skit för ;P
Han är en bra pojke.

Grejen är mest att ja pallar inte skriva mer nuuuuuuuuuuuuu...
Fixar mer backup till er imon.

Spank the Monkey U Donkey

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra inledningslåt ja, helt klart!

Såg dig på Halmstadvip igår från helgen.

Vart befinner du dig annars nu för tiden?

Hänger inte med i svängarna,

men att du är klar på skolan i Karlstad har jag väl fått rätt om foten? Du skulle ju "gå ut" samtidigt som mig :)

2008-09-03 @ 10:19:59
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: LOket

HAHAHAHHAHA GAY!!!!

2008-09-03 @ 12:52:52
Postat av: minibajs

snyggt hår joniiii :D

2008-09-03 @ 13:28:33
Postat av: J.Lo

Pauline: Yes Indeed :)

Jo fan, det är ett par månader sen som ja dropped out of school, fast på ett riktigt sätt :P

men jo vi skulle ju fira ihop. men du ha juh blivit toffel ;) haha nerråååå :)

Jaså, va ja ute i svängen? va ja snygg? :D



Loket: HAHAHAHAHAHAH lowlife..



MiniBajs: Weeiii! Elin! du e alltid snygg ;)

2008-09-03 @ 20:18:38
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Precis, du slutade väl i Juni precis som jag?

Toffel har jag en gång varit, aldrig igen :)

men nä, man måste ju sortera lite om man vill komma nån vart här i världen. Ge och ta som det så fint heter!

2008-09-04 @ 11:51:14
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0