ezemez


Öppna din sms-inkorg.
Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs.
Det blir svaret på fråga, och ytterligare 5 ggr för nästa.

1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
ÄLSKLING DU KNARKAR!

2. Vilken raggningsreplik faller du för?
Bara din

3. Vad var det första du sa i morse?
Ligger jag me din mamma...??

4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Åh jag hatar look-alikes.

5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu?
Men daddy would you like some sausage varför om en timme?

6. Vad säger du under förspel?
Men guuuu du vill me andra ord skjuta ma?!

7. Och efteråt?
Jag behöver snacka med nån...

8. När du får barn, vad är deras första ord?
Jag är härlig på krogen du borde vara här!

9. När de är tonåringar, vad lär du dom?
haha ja blir glad när folk lägger knark i din saft ;)

10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
Åh skit ner dej jag totally älskar dej din klimakteriekossa

11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen?
har köpt lite småsaker, dildon ja ville ha gick på över 600.

This is pure enjoyment! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0