GAAAAAAAAASH!

MINA MAKARONER Å KORV SER UT SOM ETT SLAGFÄLT MED HYVLADE TUTTAR! :D
Gillar't...
Ser mer aptitligt ut. YUMMY!
Lr njae, fan.. det är bra me fantasi.
Varmt som i jävla bränd katt.
Men jag envisas ju knappast med att lapa upp i brygga.
Sååå någe nytt i dagbladet?
Nope, skitdött.
Nada.
Zippo.
Lr jo fan, en halvstor sten föll i från mitt hjärta idag. Ibland hamnar ju i sitsar, dilemman, som man inte riktigt är sådär fett hajj på. Men det finns ju alltid lösningar på things and stuff.
Jobbigt kanske bara när det e 2 personas involved.
Hur som haver, slutfunderat på det där nu för oss 2.
Från en sak till en anna som suget fet getkuk, så äre det allmänt irriterande vädret som infinner sig över mitt huve just nu. Det är över mitt förstånd och kunskap om hur nånting kan va så gay som vädret. Ja fattar ju att det är typ nån sorts plan som THE DUDE har, att det ska regna å va sol å skit. Men hur vore det med lite rutin på det hela. Typ, regn på natten, sol på dagen. Helt logiskt tycker jag. Eftersom om nu han har creatat (skapat) det hela, lr om det nu är vetenskapen the bigbangolufsen som har gjort dessa tekniska saker så att det ska fungera som det nu gör, eftersom det finns människor på den här planeten oxå så kan jag typ lova att det är iaf fett stor majoritet på att folk INTE tycker om regn lika mkt som typ sol. Så thats why vi bör avskaffa det systemet som existerar just nu.
Och hur skulle detta gå till?
Just därför som ja inte röstar.
Politiken ha fan inte lyckats med ett vettigt skit...
Den dagen så Fredrik KONSTIGTEFTERNAMNSOMJAGINTEMINNS fixar biffen och ger mig 1000000, då snackar vi.
Så atteeee.

En annan sak som är jävligt kul, men som säkert folk kommer reagera på.
Det är att skrämma katter.
Asså, katter har ändå viss status pågrund av att dom är så självständiga och sådär mysiga (som en nyknullad brud i en kass porrfilm). Och så är dom ju jävligt spänstiga å viga.
Men nåt som dom inte räknat med är att dom har fanimej inte en stymmelse till makt när det gäller att bli livrädda.
Hehe..
Typ som min mammas katter.
Dom hatar mig.
Och jag är väl ingen BIG FAN av dom heller.
Så ibland helt plötsligt så skriker ja till, lr mer vääääser skarpt.
Typ KIIIIIIIIIIIIICCCHHHHH!!!
Ja som dom själv låter när dom morrar lr va dom nu gör.
Då hoppar dom in i saker å tror fan att det är musrea på närmsta loge.
HAHAHA! fan va kul!
Ja, det va dagens lektion i stygghet.

I got a junkie on my mind, she makes me wanna be her drug of the night...

She is The Fly...
Apperently..

Kommentarer
Postat av: Pauline

LOL!

Din blogg ger mig mitt dagliga garv,

den är fan ta med den mest läsvärda jag någonsin läst.

Helt av sin egen klass o innehåller inget tjafs som alla andra "feta bloggare som tjänar pengar på den" tror att en blogg ska innehålla^^

2008-09-01 @ 21:42:58
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

HAHA :)

ditt garv är min lag PP! :P

så länge mina vänner e nöjda så är ja nöjd :)

2008-09-01 @ 21:45:21
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men snyggt Jon! Ibland överträffar du dig själv (: Hahaha..

2008-09-01 @ 22:00:48
Postat av: J.Lo

tackar Emiliaaaa :D

2008-09-01 @ 22:06:02
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0