goddamnit..

Ne men jaja..
Nu e ja uppriktigt pisst off på det mesta JAAA!
Allt suger lite halvt som halvt.
Lr njae, inte riktigt.
Men ja hade en riktigt sugig dag på jobbet.
Eller inte riktigt, men lite.
Plus att jag hatar Sverige just nu.
Nää inte riktigt, men nästan.
Vädret ger mig kramp i pungen.
Men fan har kommit på det här?
Jag trodde vi hade lyckats komma på en sjukt najs lösning häromdagen. Huh? Or?
Sen har jag allvarligt börjat fundera om om folk hatar mig litegranna, med tanke på att jag har blivit världens sämsta på att höra av mig. Jag hatar folk som inte hör av sig. Inte riktigt, men inte långt ifrån.
Vad är grejen lixom? Hur svårt ska det va i dagens samhälle att ägna sig typ 1 minut och knapra iväg ett sms, lr typ ringa och bara skrika åt mig i 12 sekunder? Då hade jag blivit glad. För det händer ju fan inte ofta. Nope. Nischt.
Jag ska nog börja ringa och skrika i folks lurar.
Eller spamma iväg sådär ett sms till typ alla i min telebok nångång i veckan.
Vem hade inte blivit glad av ett sånt här sms, och nu CITERAAAAR jag.
"Hej jag har klamydia".
Skojja att folk hade hört av sig! Weeiiii!
Men ja, man hade ju fått sig ett gott skratt.
Kanske inte hade varit sådär ypperligt poppis och skicka det till typ nån närma släkting, lr någons farsa, som jag TYDLIGEN har på min lur. Inga namn nämda. Men säger namnet Pappa Börje dig nånting så förstår du att vi är rätt tajjta.. Foo Shizzle ma nizzle.
Men från en kaka till en annan bulle. Här sitter jag och smular...
Jag ångrar lite från min barndom att jag aldrig runkade bulle me mina polare.
Jag förstår dock inte det sådär hysteriskt roliga i det.
Men jag känner att ja har hamnat lite utanför det manliga samhället.
Förekom det liknande saker inom den mer kvinnliga världen undrar jag alltid, och HUR gick det till.
Tacksam för svar.
Typ hmm, "vi är några brudar som ska samlas hemma hos Karin och safta moroten, vill du komma?"
Kanske inte en väldigt givande kväll me tanke på att vi killar är ett konstigt släkte som kan komma bara av att en mobil vibrerar i fickan på oss, medans ni flickor oftast inte har lika easy att komma i brallan.
Men fan, vem vet. Det är kanske en ren lögn som vi män har fått lurade oss ändå in i skogen av.
Säkerligen, mest för att ni vill ha frukost på sängen och sånt.
Fan vilken mansgris jag är... Usch..
Jag ber om ursk.
Lovar att jag ska prestera on my best när ja skaffar fru ;)
Någon? Vem som?
Eller som min kära kusin Ina sa idag, "fan Jon, du e jämt på första bästa".
Skulle nog mer säga att jag är på första sämsta va mitt svar..
Men det kan ju folk fetglömma.
Jag går min stig sakta men säkert fram.
Ne pas..
Jag ska välja mitt offer med stor omsorg next time.
Jag börjar bli gammal FFS!
Jag behöver en trygg människa vid min sida.
En homie, en woman som ger mig faith och no cry, en soulmate.
Nån som ger mig en anledning att vilja uppoffra allt och lite till.
Yes fo shoo..
Jag har dock ett par fina kakor i min burk som ger mig sockerchocks lite då och då.
Men som sagt, A man alone can do no wrong.

Klappa katten // J.Lo signar uuuuut

Kommentarer
Postat av: Pauline

Låter som några rader ut mitt liv,

precis det där du frågar efter.. har jag :)

faith, no cry, en soulmate, nån som ger mig en anledning att vilja uppoffra allt o lite till.

Det bästa av allt är att jag får precis samma tillbaks! Så.. det är kanske inte så fel med toffellivet trots allt :)

2008-09-04 @ 11:58:42
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

hehe ja men då äre ju inga rader från ditt liv :P

du har ju allt som ja behöver så blööö på dej ;)

äsch, ingen stress för mig, d kommer när d kommer :)

2008-09-04 @ 20:53:18
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Klart, när man slutar leta så dyker det upp.

Som min dag idag.. hade gett upp alla förhoppningar på precis allt. Men plötsligt kom det som en gåva från ovan :) läs så förstår du! Jag hade INTE några som helst planer på att träffa denna man förra hösten, då hatade jag allt vad män nu hette o skulle helst sätta ett skott i pannan på alla jag mötte. Men så visade det sig vara den rätta mannen trots allt :)

2008-09-04 @ 21:19:14
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0