Hallelujahmoments!

Fan vilket bra humör ja e på då!!!!
Hade ett kvällsamtal med en underbar människa igårkväll.
Kom in på lite sådär stuff om att man kanske styrs rätt mkt i sin barndom eller uppväxt om vad man kommer till att äta och prova på i livet.
Så på nåt sätt börja ja snacka en jävla massa pladder om diverse grejer som ja lyckats upptäcka i mitt liv.
Lite såna där hallelujahmoments som hon så vackert kontrade med när ja berättade första gången jag åt ost, eller första gången ja drack kaffe med 11 sockerbitar och en halvliter mjölk.
Eller som när ja började tycka om öl vid en ålder på typ 21 bast..
Nästan pinsamt..
Men ja gillade faktiskt inte det..
Nu skulle ja inte kunna tänka mig va utan nåt utav det.
Fan va najs..
Ja vill nästan gå ner i spagat.
Sen blev d en massa annat snack om livets funderingar osv.
Jag gillar våra samtal.
Jag gillar folk som man kan samtala med.
Men tyvärr så finns det ju andra som inte vill samtala.
Dömer inte dom...
Men jaja..

Och sen dåååå?
Vafan, ja ska typ bli roomie med någon som ja verkligen minst trodde ja skulle bli roomie med.
Men det ska nog kunna gå.
Strikta regler och dagliga rutiner bestående av att hon fixar pannkakor till frukost och jag fixar resten av krubbet ha ja redan fått höra. Ska nog kunna funka det med.
Vem fan vill inte ha pannkakor te frulle lixom? :P

Hehe ja igår va d ju inte så många som reagerade på mitt inlägg som häromdagen.
Där blev det ju tyst i krubban så att säga..
Och inte direkt någon som reagerade på att ja nu avslöjar namnen på folk som ja legat med.
Så varför inte fortsätta.

Dagens namn:

Lena och Emma. Sthlm.

Nu undrar ni kanske varför det är 2 namn.
Men den kan ni juh få suga på ;)

"men man kan ju fortfarande äta allt som köttätare äter , fast just utesluter kött liksom"


Världens sötaste beskrivning på vad en vegeterian äter. <3

Ha d gött era Kött

Kommentarer
Postat av: Emilia

"Pannkakor är kul en gång i veckan" Du kommer TRÖTTNA. Får utveckla mina maaatvanor. :)

2008-09-23 @ 21:22:37
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0