Huvet, vänligen kontakta kassa 4

Asså så jävla roligt att ja kommer på mig själv att ja sitter i mina egna tankar lite då och då.
Eller jag har gjort det idag.
Men det roliga är ju att jag inte ens tänker.
Jag vet iaf inte vad ja tänker på.
Typ som ett enda tomrum. Jag VERKLIGEN anstränger mig lixom att hitta en enda tanke, men huvudet vill lixom inte.
Ungefär som att leta parkeringsplats på en åker.
Jävligt svårt.
HAHA fan nu gjorde ja det igen..
Ja fastnar lixom till.
*låååång paus*
Så tillbaka.

Well then little MonkeyDonkey.
Lagom sleten efter nattens bravader.
Satt ju hemma hos Elias och petade med lite grejer på datorn och sedärja, då kommer Ina och Sandra och korkar upp.
Blev man sugen?
Ne faktiskt inte.
Jag ville verkligen ta det lugnt. Chilla. Softa. REEEELAAAAAXAAA!
Och det gjorde ja oxå.
Inge booza här inte. ÅNEJ!
Sen kom ju JohnJohn och va lagomt laddad, och Elias han drack ju oxå.
Eller vafan, nu glömde ja ju bort att Simon redan va där.
Haha ni ser.. Helt borta..
Men jaja, alla drack utom jag.
Duktig Jon.
Eller hallao, klart som fan jag blev tokfull. Radiostyrd. Wasted. Chewbaccapackad.
Släpade våra skanky ass's till Hoecity och fumlade in oss på B&B.
Bira å 2 shot i baren slafsade man ju i sig som att det fanns no tomorrow.
Yummy!
Det är dessutom en ny kille i baren som inte fattar att jag är den coolaste katten i stan och att det tillhör att bjuda på shotsen. Jag tror han blev tillrättavisad av dom med kunskap, för efter nån kvart kommer han och klappar mig på axeln och tar me mig bort till baren där det står 2 shots till mig. Spank U very mucho compadre!
Sen fick man ju dra ut på en liten tur till Österskans för att hooka up med Frida.
Hello there young child, nice to see U..
Ja det väl ungefär där mitt minne försvinner.
Har inte en aning om va som hände sen.
Men jävla jihad blev det tyvärr..
Fick slagga hos JohnJohn och sen drog ja ut på en bakisdag till Tylösand för lite chill.
MEEEEEN NÅGRA VA JU SJUKT SNYGGA I FREDAGS!






Kommentarer
Postat av: Emilia

yess, indeed

2008-09-07 @ 23:40:35
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: din röv

haha elias tröja är roligast ever, speciellt med tanke på hans big nono till rövsex.



SHOOOOOCKING!!! ;)

2008-09-08 @ 03:49:25
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: From Behind

AJaaa... glöm mig!!! TACK!!! :'(

2008-09-08 @ 17:40:10
Postat av: JaaaayLooow

haha men sorry då för faen :D

2008-09-08 @ 22:59:29
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0