Jag älskar er oxå ;)

HAHAHA!
Så glad ja blir att ja kunde få lite skön respons på människor av mitt ironiska inlägg igår.
Kul att folk som inte vågar stå för vilka dom är påstår att jag är en player.
Kan absolut ta d in my face om man vågar stå för det.
Jag har levt mitt liv och varit en manlig slampa.
Of Course My Horse!
Men sooooooo??
Är det lite avundsjuka det handlar om eller är det något som stör er?
Please, come to me and I will help U with your problems.
Kanske så att ni vill ligga me mig?
Kan fixas det oxå..
Men ja antar att det är någon/några oskyldiga pojkar som kommenterat.
Ska bli kul att se om det är någon som kommer ut ur garderoben.
Jag tar all kritik som något kärleksfullt.
Det betyder ju att ni faktiskt bryr er om mitt liv :)
Puss på er ;D

Och nu till något annat önskemål:
Fia Aka Poop.
Min norrländska vinpolare, livskamrat och personliga assistent.
Det här är till dig.
Även om vi nu har glidit isär och är på väg att skiljas, så står mina förslag om skoterrally och djurdräperi kvar.
Iofs kan det mkt väl varit dina förslag.
Vad minns man på fyllan?
En hel del..
Men vafan, du ska inte klandra mig.
För vem fan är du egentligen?
Jo det ska ja ta å säga dej såatte..
Eller oj, nu spåra ja..
Ser dock med nöje fram emot dina besök på min rehabavdelning/lägenhet och glöm för fan inte BagInDaBoxen!!!
Vi syns efter Norge och kanske däremellan, mest troligt.
Men jag har gått vidare med mitt liv och funnit en annan kärlek som jag kallar.. X?
Torka dina tårar slyna, ja finns fortfarande kvar som Jayloow, Your Personal Hoe.

Och idag ska ja börja med att skriva en ny tjej jag haft sex med från början till slut, på min blogg.
Så beware...
Är du kanske en av dom?
HAHAHAHA!

Dagens namn:

Josefin Öhman

Så nu kan ni börja räkna så får vi se va vi kommer upp i ;)

Kanske borde lägga ut bilder på dom oxå..

Well återstår att se.

Have it nice Fuckheads




Kommentarer
Postat av: fia

du vet att den där x måste godkännas först innan du kan kalla det kärlek vaaaaaaaaaah.. :) men puss på dej fuckhead du kommer alltid vara min slyna ändå.

2008-09-22 @ 20:08:00
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha du är fucked up men på ett skönt sätt min rörliga älg

2008-09-22 @ 20:35:53
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

LOL^^

tur man inte finns med på din lista!

2008-09-25 @ 00:18:02
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0