Jaså d sägeruuuu

Helt katastrofalt sliten idag me.
Folk håller en uppe för länge om nätterna...
Och nåt mysko sms fick man i natt av någon tankefylld själ.
Men tydligen så äre mer invecklat än vad ja fick förklarat för mig.
Fick ju ändå ett halvdant svar som ja helt enkelt får ta som det var.
Inte lätt alla ggr när huvet gör som det själv vill antar jag..

Fia den skitungen drog ju till norway med Lindesco för att fixa work, och tydligen har det gått rätt fint.
Fick mig ett litet samtal med din nyblivna norglänningen som hon vill kallas i nuläget.
Tydligen ska dom 2 powerpuffpinglorna jobba som tågvärdar.
Tror dom iaf. ( Dom har alltså INTE fått jobbet ännu... )
En ypperlig lösning på deras svårlurade lusta över att vara på flera ställen samtidigt.
Nu får dom ju både resa, supa lite i olika städer, bo på hotell, och driva omkring som dom hemlösa whitetrashhoe'sen dom är. Jon är mkt stolt!
Hoppas dom tar sitt halvdana förnuft till fånga och ger mig en visit lite då och då.
Det roligaste va nog när Fia frågade mig hur mkt klockan va i sverige.
Lättlurad som hon är när hon fått i sig 2 öl så sa ja att klockan va 3.
Följdfråga: På kvällen eller på morgonen???
Gaaash..
Men ja gillar henne ändå :)
Bättre att se smart ut och va dum än tvärtom.
Tyvärr så lyckas hon inte med något av det, därför är ja nöjd och tillfredställd och inte ett dugg orolig när Lindesco står vid Fias sida och backar up hennes blonda moments.
Innerst inne vet jag ändå hur smart hon är. Ja, Fia alltså..
Hur många skitpackade brudar tänker på att handla mat till 2 utsvultna/fyllehungriga tokfulla pojkar på en festival lixom?
Jo Fia.
Men nog om detta mina små branflakes.

Rött nöjd med sitsen i mitt life då ha ja fått in en stor fot i branschröven och lyckats bli sponsrad av ett globalt företag.
No more money that I need to spend for gear lixom.. Very Happy Slapptask vid namn Jon! :)
Lr vadå slapptask, fan...?
Här är det prima fultonvärde från topp till tå.
Ni som inte vet vad fultonvärde är.
GOOOOOGLA!

Sen kom ja på mig själv att jag är ju jävligt bra på att sätta mig i kniviga sitsar.
Typ spikmatta deluxe.
Det är väl så att man gillar det förbjudna ibland kanske.
Även om man vet att man skulle få smaka på foten om saker kom fram.
Aouch..
Men ja gillar't.
Och ja vill nog smaka kakan...

Från en sak till en annan så finns det ju otroligt najsiga människor som man tydligen får VIP-behandling av.
Oh yes Baby..
Imon så äre du som langar ;)
Eller idag blire ju..
Lr vafan, den 18:e är datumet.
För ja..
Ne nu pallar ja inte förklara.
Blev för invecklat det här asså..

Så atte imon äre ju torsdag.
Efter det så äre fredag.
Och mest troligt blir det ännu en helg utan att smutta på flaskan. Lapa kork. Fila glas.
Alltså, totally sober it is!
Duktigt!
Magnus som är en jävla förhud dissar mig för Uppsala.
Jävla horunge..
Men kan va rätt najs och ha en soft helg med sig själv och Fröken Höger.
Höhö, nu ljög jaaaaa!
Men chill blire.
Kanske lite jobb och nån fika i city of H.

Droppar ut för kvällen.
Peace, Love, Unity and Respect my friends..

//Jayloow

Fan va kul dåååå



Kommentarer
Postat av: Pauline

Såg dig även igår när vi varit inne i centrum o fixat massa godis och gott! Du finns typ överallt^^ Men va lite jox att ta sig fram där på cykel, med bussar o korsa gatan...

2008-09-18 @ 10:19:53
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Pauline

Taskig o taskig!

Dels höll jag på att cykla av vägen för jag såg halva stan som jag kände o dels är det du som inte är uppmärksam^^ Jag menar.. vi bor ju ett stenkast från kretsarna du rör dig i hela tiden så du får ju vara vaken

2008-09-19 @ 11:42:21
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0