KÖTT FIIIIIFAAAAAAAAN!!!!

Helvete va min laptop e skitig..
Nästa på gränsen till äcklig..
Ja vetifan hur skiten kommer dit. Men ja, den är där..
Måste fixa..

Player? Casanova? Don Juan?

Varför har folk* (tjejer) den åsikten om mig?
Att jag är en player osvosv..
Vad är det som avgör att man är en player?
Jag kan fan inte påstå att ja är en player iaf.
Långt ifrån.
En player..
Vad är prototypen för en player?
En dude dom har många brudar samtidigt och leker med dom antagligen?
Well, det kan ju hända att man träffat lite fler än en samtidigt.
Men då ha ja varit ärlig mot dom och sagt det.
Eller så har man kanske bara träffat en tjej en gång, sen avslutat det.
Och sen hookat me en ny typ direkt.
Det är det som stör mig lite.
Att flertalet av tjejer jag träffat på ett lr annat sätt tycker det om mig.
Igår fick ja nog höra nåt som syftade på det ett antal ggr.
Men vadå?
Det kan ju likaväl va bruden som har playat mig?
Eller hur?
Om ja nu skulle råka ligga me en brud en gång eller fler, och sen man avslutar det.
Då är det ju inte bara ja som ha legat me henne?
Hon ha ju fan legat me mig oxå..
I guess..
Det känns så iaf.
Då äre fan illa att ja ska få skulden.
För det är ju typ det som är enklast.
Att det är duden som får all skit.
Som mig.
Och sen så har man helt plötsligt ett rykte.
Tss..
Fan va taskigt.
Ja känner mig kränkt.
Men iaf, ja har inte varit och är inte någon player.
Asså, jo klart man ha träffat några randoms å legat lixom.
Det ska man ju inte ha skit för...
Vem har inte lixom?
Men ja, vadå...
Gör det mig till en player?
Näfan usch på er..
Ja kan ju inte hjälpa att ja e snygg och har lätt för att hooka brudar och svårt att säga nej...





Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahahaha, klockren tanke om dig själv :)

2008-09-21 @ 11:24:29
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika klockren som att man börja undra hur trög du är Jon...

Du är för fan Halmstads största player/slampa!!! HAHAHAHAHHAA



Fråga alla som känner dig, du har en brud i vilken jävla stad du än åker till juh ;) HAHAHA

2008-09-21 @ 12:23:21
Postat av: Mickan

Jon du är en player! men vem fan är inte det ;)

2008-09-21 @ 16:42:37
URL: http://mickand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa!!!! DU ligger fan med allt som rör sig!!! Alltid är det någon ny brutta som du håller på med! :D

2008-09-21 @ 19:14:08
Postat av: fist fucking fia

alltså.. nu vare fanimej LÄNGESEN du ägnade ett helt inlägg åt bara mej. jag känner mej åtsidosatt. fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn.. :)

2008-09-21 @ 21:36:18
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0