Men vafan äre me mig?

Nu får till och med mina bloggläsare påminna mig om saker.
JAG HAR JU GLÖMT DAGENS NAMN I 2 DAGAR NU!
Usch på mig..
Kommer direkt.

Gårdagens Namn:

Hanna nr 2

Dagens Namn:

Tror det kan varit en Anna kanske?



Well then mina små ponnysar.
Ordet finns inte säkert så HÅLL KÄFTEN!
Men i vilket fall som helst så har ja verkligen inte gjort nåt logiskt alls idag.
Förutom att ja tog me min kleine broter ( lillebror på tyska typ...) och fiskade.
Solen sken så innåt helvete och blåste gjorde det oxå.
En riktigt värdelös dag alltså..
Nej fan, d va soft as hell.
Vi fick fisk.
Eller ja, JAG fick fisk.
Men som den ypperligt duktiga förebilden och den superbrodern man är så räckte ja så fint över spöet till Isak när jag hade fått fisk så han kunde få ha lite kul.



Jaja, nu vet ja att alla ni flickor kommer bli alldeles rosiga om kinderna och viska i era huvuden.
"ooh vilken kille"
Och jag förstår detta.
Det hade ja själv gjort.
Men så atte, ligga?
Nej fan..
Men ni kan få kram :)
Jag ska spara min blomma till någon som förtjänar den.
Tihihi (A)
Okej, fjortizvarning..

Well, nu ska ja nog ta mitt förnuft till fånga och krypa ner i bädden och ringa Jaynie.
Tyckte d va kul att svara på hennes fråga om vad min kropp säger om mitt kvällstillstånd.

"haha min kropp säger: Jon, gå å dö.. antingen det lr sup dej full. du har ingen kondis, du har tappat allt va fett heter. Din lever och ditt hjärta har på nåt konstigt sätt sagt upp bekantskapen med varandra. 2 olika organ nu bara finns där. Funktion = 32%."




Svett!!!! hej..






Kommentarer
Postat av: Johanna

Aww hotstuff på kortet då. Felknullad precis som vi gillar de haha;)

2008-09-29 @ 19:47:31
URL: http://johannasporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0