nmivrenicaoi0efi493mfaloa0dkx3

Jävla ork på å komma på en rubrik idag asså.
Idag är en sån där mysko dag.
Jag är fett happy pga av diverse folk i mitt liv. Men ändå rätt störd på nåt.
Kommer inte på vad bara.
Det blir sådär ibland att man säkert bara har nåt i huvet som man stör sig på.
Lagomt irriterande när man inte kommer på va d e för jihad.

Nåt som är jävligt gött är iaf smärta i dess olika fomer.
Mest typ när man piercar sig å tatuerar sig.
Nu är ja ju inte någon sån som har en massa piercingar å tattoos, men ett par änna.
Men lite skit sitter det i och på min kropp.
Ja kirrade ju 2 extra hål som ja börjat töja i mitt ena öra, och det är fan najs när man går upp några storlekar.
Yummy!

Och imon äre fan fredag, det lapar man ju upp i brygga!
Men ja ska ta det riktigt chill.
Spara lite cashflow for some hoe.
Ne men ja ha ju lovat Fia present. Första en säng, men det lär det ju inte bli.
Sen så ha ja lovat ett par nya kullager te hennes board.
Det är inte helt omöjligt by the way José.
Men det roligaste som hänt den här veckan va typ när ja prata me Fia här om dagen.
Iaf så va hon å Lindesco på gävlecity å shoppade loss (plus att ja fick så fint lyssna i örat när Fia bokade tid hos frippan).
Men i vilket fall som helst så går dom förbi en affär och Fia typ SKRIKER UT,
"ÅÅÅ vilken fiiiin väska! JOOOON, en sååån ska du köpa till mig när ja fyller år!!"
HAHA det roliga är att Fia är lixom inte en tjej, lr jo. Hon e ju en brud med allt sånt där tjaffs som tuttar å typ rakar benen och sånt när lusten faller på. Men hon e juh en dude lixom, lr ja, hon har lätt den fetaste stilen man kan ha, sådär fett soft som bara gör att man går lite i spagat. Så hon e ingen sån som NÅÅÅGONSIN skulle säga en sån sak annars.
Gillar't! KEEP UP THE GOOD WORK FIA!
Men ja garva fan halvt ihjäl mig, för det va ju typ en sån hemsk grej att säga.
Hade hon vatt min flickvän hade ja fan gjort slut på direkten.
Ja va ju typ nära att nästan säga upp våran bekantskap.
Kiddin on the side..
Men KAMMA DIG FIA! Äsch, fan I will always love anyhow, Any hoe?
Ja tyckte d va kul.
Hon gör saker som gör mitt liv är lite roligare å lite bättre. :)
Ja kommer leva länge tack vare henne.

Just look at the woman!
Ser det ut som hon skulle va nån som skulle sätta på sig en långklänning en fredagkväll?
Nej, hon har fattat poängen!
Just Chill..
D e bra skit.
Poop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0