Privat herrklubbskväll

Så se där ja..
Sitter hemma hos min kära mamma och passar hus.
Familjen är borta, och jag dansar naken på köksbordet.
Nej kanske inte.
Men fan va skönt..
Inte ett liv.
Knäckt några bärs och köttar chips.
Kan man ha det mkt bättre?
Eh jo..
Men jag är ingen svår man/kille/pojke, så att ja nöjer mig med det lilla.
Ska dessutom upp och jobba i några timmar, sen spendera lite hours in halmstad.
Musiken är på, mjukisbrallorna likaså.
Michael Franti - Ganja Babe..
Mkt bra låt.
Som för övrigt för tankarna lite på min egen lilla Ganja Babe.
Hon är en bra filur.

Idag fick ja ju tyvärr dissa min fikakompis som jag hade planerat in lite kaffehäng med.
Grejen är att ja inte träffa människan förut.
Eller jo, men då a ja skitfull.
Hur mkt minns man då lixom?
Eh jo..
Det roliga va ju att ja tydligen hade hennes nr på min lur och va tvungen att ta reda på vad det va för en människa.
Jag hade tydligen bara gått fram till henne och gett beröm för hennes snygga ass och sen fått nåt nr.
Detta är vad ja fått berättat för mig av människan i fråga.
En ursäkt tycktes va på sin plats av min pervositet så ja sa att ja skulle bjuda på en latte eller nåt.
Alltid kul att träffa nytt folk iaf.. Höhö..

Men nu ser ja faktiskt fram emot att få träffa lite annat folk som man har i sina tankar.
Inte för att va sån, lr så ni som läser detta tar det på fel sätt.
Iaf om det nu är kanske lite av det folket ja tänker på som läser den här skiten...
Man träffar ju alltid massa people som man fattar tycke för, ett intresse så att säga..
Och dom vill man kanske ha kontakt med.
Men livet är ju alltid så att man träffa nya människor hela tiden.
Det är soft.
Annars vore ju livet jävligt trist om man va tvungen att dras me massa gammalt folk hela tiden.
Dock finns ni alla kvar i mina tankar.
Saknar dock mina old classbuddys en jävla massa.
Ett par av dom iaf.
Som Magnus, Rowan, Kim.
3 jävligt sköna dudes som gör mitt liv sjukt najs.



Men ingen idé och sitta här och bli opepp.
Jävligt sköna dudes bara.. ;)

Nefan, du måste ja nog slagga..

Kött!!!!!!


BunBun..
U are such a HunHun..


Kommentarer
Postat av: Emilia

men ööö.. söt man kan vara dåå..

2008-09-20 @ 02:32:28
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0