some pieces of good shit :P

Ja tänkte va så sjysst och ge lite fler snokande en chans att läsa några intressanta och roliga bloggar som mina älskade vänner har.

Så på sidan i min à la carté meny så står det nu linkat till några sköna folk.
Ja brudar me lite halvrätt uppfattning om livet.
Ibland är dom till och lite roliga.

Sååååå nu äre som sagt fredag hörde ja någon smart jävel säga.
Fest eller?
Nä fan..
Skippar det ikväll.
Ska dock ta mitt skinny ass in till Hoecity och joina en polare.
Sen upp fittsnortidigt för att bege oss på en liten tur.
Vart vi bär våran flygande matta är det ingen som vet ännu.
Mkt nöje kan ja säkert lova.
Och nu ha ja presterat så väl att ja ha intresseanmält mig till 3 lägenheter.
Redan idag så fick ja en bestämd ansökan om boendesällskap när Fia sa att hon flyttar in till mig framåt sommaren.
Meeen vi får se om det blir så....
Tänk, vafan.. Jag kanske har fru och barn på väg, liten hundjävel som biter mig i pungen varje morgon och en halvrostig Puch Dakota som tar mig till mitt fattiga industrijobb.
Men annars är du stjärtligt välkommen min kära skitunge :)
Imon blir det allmänt chill och packning.
Sen bär det av mot Emmabodahåla för att hänga me Amy den lilla danskboende norrköpingsbon.
Lookin forward to as they say..
Sitter å smuttar på en Cola light och inväntar samtal.
Tråkigt trött.
Så jag förstår er om mitt inlägg denna äckligt underbara fredag gjorde er alla besvikna.
Ska bättra mig till morgondagen mina barn.

Lev väl, ät skit och spotta inte snus i motvind.

//J.Lo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja är fett ruuulig mannen:p Snuttit med länkning och grejer. Bra skit får väl göra detsamma tillbaka mitt kött;)

2008-09-12 @ 22:55:51
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: fia

haaaaaaaaaaaaho, aint gonna happen att du har frujävel och ungjävel och jävel när jag hänger nere hos dej i nått halvår.. norrlänningar kommer du aldrig få nog av. yooouuuuu missssssssssss meeeeeeeee..

2008-09-13 @ 04:03:18
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tss.. det kan jag tänka mig (:

2008-09-13 @ 15:27:06
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: fia igen

haha vad fan skrev jag där uppe liksom? jag är väl inte den som är aspackad kl 04:03:18 på en fredagskväll.. näääeru.



men jag är glad att meddela att jag nu nyktrat till efter vårat samtal, och i och med detta är back on track och avråder mej själv vänligt men bestämt att keepa myself sober ikväll.



:)

2008-09-13 @ 17:14:41
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jag är länkad! Good shit :D

2008-09-13 @ 20:36:27
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0