surt..

Vi missade Twelwestep med 10 minuter..
Jo asså, ja blev ju lite full igår me min homie Kristoffer och vi tänkte dra å kolla en spelning på B&B.
Med ja, just det.. Twelwestep.
Men det missade man ju.
Gay Gay Gay!
Whatever.
Hade det rätt ball ändå.
Typ.
Nej fan..
Halmstad suger.
Träffade lite skönt folk iaf.
Såatte så äre..
Tror ja ha gjort mig omåttligt opopulär bland lite folk.
Ja sätter mig i så sköna situationer och träffar folk till höger och vänster.
Sen är jag ju Herr Fettkasspåatthöraavmig.
Så det är väl där det sviker.
Då tror ju folk helt plötsligt att jag bara dissar dom.
Men det är verkligen inte med min mening.
Ja har nog bara inte tid med er.
Så bit ihop och gå av det.
Dry your tears bitches.
Men lite förlåt kan ja väl säga.
Je suis I AM SORRY!

Sen blev man ju lite sådär skönt bakis idag.
Lr ja, inte bakis direkt.
Mer sådär tom.
Och då..
DÅÅÅÅ!
Kommer EmoJon fram.
Sitter och analyserar det mesta som händer runtomkring hit och dit.
Kommer inte fram till ett vettigt skit förutom att jag är dum i huvet som tänker för mkt.
Ungefär som idag.
Det kändes som om inget va viktigt förutom jag själv.
Resten kunde kvitta.
Jag klarar mig så jävla bra själv tänkte ja.
Inget personligt mot folk.
Bara att om man bara ha sig själv att tänka på så slipper man alla konstiga och störda situationer som man hamnar i annars. Plus att man slipper typ såra folk kanske osv osv... Blahahaaa...

Jag kom iaf till slut fram till att det är ju skittråkigt om man bara är själv hela tiden.
Så att ja fortsätter nog va allmänt störd i huvet.
Sen så får man ju se va som händer.
Önskar mig själv lite lycka till och klappar mig på axeln.

Och det va ju själva helvete va många det va som läste min blogg igår.
Nästan trevligt.
Hoppas att ni lärde er nåt vettigt genom min kunskapsförmedling.
Det är ju det som är mitt mål.
Att även ni, ska få komma till insikt över eran tillvaro.

Fan, ja e egentligen alldeles för slut i huvet ikväll för att få fram ett jävla skit.
Så ni får ta det här inlägget med en stor jävla skopa salt.

Imorgon är det söndag.
Å det va ju inte igår.

Humor på HÖÖÖG nivå.



Kommentarer
Postat av: fia

JON !!!! du har minst två namn på listan att skriva upp.. även det har fallit i glömska, sluta upp med tankarna och go with the flooooooow and feel the modjooooo. jag är bakis. kommer förmodligen dö. hejdå vi ses aldrig mer.





(joooooooooooooooooooooohouru.. we do we do we do)

2008-09-28 @ 18:35:50
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0