Ta den sista kakan, gör det..

Som för övrigt är nåt kul.

Ni som inte fattar så kan ni juh googla eller nåt.
Eller ja vetifan om man får ut så mkt av det.
SOOO whattever lixzooom.
Idag ha vatt en chill dag. Soft as hell.
Jag har fått mig lite stimulans mot mina tankar och filurat ute i skog och mark med en äldre man.
Nu lät det där jävligt discusting.
Men fan, ERA JÄVLA HJÄRNOR DET ÄR FEL PÅ!
Och från och med idag börjar en lite halvstor tid i mitt liv som en jävligt anpassad människa i denna sjuka värld vi kallar samhälle. Jag ska få ruuutin på mitt liv. Bara smaka på ordet. Gör det!
RUUUUTIN!
Ysch och blää..
'That's life as they say. Jay. Looow.
Ja ska iaf jobba och skaffa lägenhet i Halmstad, så alla som vi dela sitt liv med mig kan skicka in ansökningar till Ensam Pojke Söker. Jag vet dock att ja fortfarande har some stuff i mitt huve som nog aldrig kommer lämna det for good.
Det bästa vore väl att glömma, men det värsta vore om man gjorde...
Men in anyways så ska ja get some steady på hemmaplan istället för att driva omkring som man gjort dom senaste 8 åren typ. En mkt värdeull tid i mitt liv. Jag har levt livet. Jag har fått kunskapen. Jag har legat med din mamma.
Nej fan nu ljög ja. Vidrig jag är.. Smisk på mig.
Eller, smisk på din mamma?
Fan nu får ja skärpa mig..
Get a grip.
Grip en get.

Veckan ska strila på as usual, men sen drar ja nog en runda te Kalmar för att få en heldags guidning av Amy.
Det ser ja fram emot. Sen är det jobb en vecka till typ, sen kommer det massa folk från gävle och norge till mig.
Happy Jon :)
Nu går det bra lixom.
Jag hörde dock världens mest tragiska kommentar idag.
"JAA snart äre juh JUUUUL"
Fan va deprimerande..

Men ja så äre..

Saaaajnar aaoot // JäääjjLoåuw

Kommentarer
Postat av: Emilia

och snart är de sommar igen. SE DET POSITIVT!

2008-09-08 @ 23:53:10
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: ÄLX

Nu har jag fått fler äckliga besökare till min blogg thanks to you. Tacksam? Nej!



Notis: Du är en sån jävla fjårtizz, Äcklet!



Ps. Och jag visste att du älskade mig redan när vi gifte oss, dock var jag jävligt hög/drunk just då and made a huge fuckin mistake.



Ps1: Again , du är en sån fjortis..liXxZoom ba hej ja heter Jon och jag är bääzstiz me blondinbella!



Ps2: Discusting?! Va fan edet? DISGUSTING är det rätta ordet OCH den rätta stavningen din ANALfabetiska dyslektiker.



Ps2½: ;)



Ps2 och 75%: Vi måste hänga, soooooon!



DS!

2008-09-09 @ 00:31:49
URL: http://candyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0