Tankar. Tankbil. En bil med tankar.

Det skulle ja nog kunna fylla en dag som denna.
En hel jävla lastbil med tankar.
Bara ja slapp tänka dom.
Köra iväg dom till Ikea och sälja dom så andra människor kunde bygga ihop små stolar och soffjävlar av dom.
Så kunde dom sitta i dom och filura.
Bara att köpa.
BIIIIIIIIILLIIIIIIIIIIIGT!
Sista pris för dej kompis?
34,90 kilot.
Men sen finns det folk som kan göra konstiga tankar till bra tankar.
So I salute you with both hands.

Jag blev lite glad för att en gammal vän, lr ja, någon som ja hade ihop det med för ett tag sen, som nämde mig på hennes blogg som Dagens Saknad.
Och det är kanske det ja ska göra istället för att dela me mig av Dagens Namn på folk ja legat med?
Hmm..
Jo kanske.
För ja slutar nog nu med att dra upp det gamla.
Alltså Dagens Namn.
Så sorry peeps.
No more names.. ;)
Klarar ni er?

Dagen saknad då?
Ja saknar Fia. Jag saknar gävle.
Men ja inte på det sättet.
Bara att hon är en av mina closest friends och nån ja haft time of my life med.
Hoppas vi kan ses snart å hänga.
Sen saknar ja fanimej Justine.
För hon ha dragit till Japan utan att ja hann säga hejdå.
Dååååligt!
Men ja, sen finns det ju folk man längtar efter.
Du Jaynie..
Ja längtar efter Dej..
Du betyder.

Ont i min ryggjävel har ja oxå.
Sug på det..

Men jaja, idag så ha man ju då som sagt tänkt lite för mkt på stuff.
Bara att man kan känna sig lite maklös över vissa situationer som sagt.
Och få lite tvivel.
Men sånt går ju över.
Så vi droppar det där.
I'm happy Boy :)

äsch fan, nu pallar ja inte skriva mer.
Så därför lägger jag idag upp lite pics på mina saknade vänner osv osv.



Fia Aka Poop



Justine Sumire



Jaynie


Ha d gött era Kött

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fy fan va söt Justine är!

Och jävligt vackert namn :)



Btw.. jag kom o tänka på en sak igår, hur sjutton lärde vi känna varann egentligen? Jag tänkte, tänkte o tänkte och kom fan inte på det...

2008-09-30 @ 12:43:44
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: poopie

ååiiiiuuh. jag saknar dej med! men fuck you för den där bilden, fast ja.. vem bryr sej. vi alla vet ju hur jag ser ut igentligen (och då syftar jag på min bild när jag ser ut som en tvättbjörn som jag ska lägga ut som presentations bild på alla mina dejtingsidor jag ska bli medlem i, och den männskan som kan mostå mej då.. jävlarrrrrrrrrrrrrrr) ... :)

2008-09-30 @ 19:25:39
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Emilia

Justine är helt sjuukt snygg,..

2008-09-30 @ 21:29:13
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0