Vad vore man utan...

Utan vad?
Ensam är stark eller?
Vad behöver man?
Förutom sig själv?
Vad är meningen med livet?
Vad är liv?
Vad är det människor söker?
Vad gör man om man hittar det?

Jag har hittat mig själv.
Jag söker bara nån som kompletterar mig.
Jag saknar inget i mitt liv.
Verkligen inget.
Men jag skulle kanske behöva någon.
Som läxade upp mig ibland.
Någon som säger åt mig när jag har fel.
Någon att äta frukost med.
Någon att bli skitfull med och inte komma ihåg ett jota.
Någon som kallar mig för roliga saker.
Någon som ja kan peta på och le åt.

Men ja, inget jag behöver.
Inget jag verkligen önskar.
Bara nåt som hade gjort allt lite roligare.
En soulmate av dess bästa rang.
Men folk är lagomt fucked up i denna värld.
Jag gillar iofs fucked up folk.
Men lagom är bäst.

I´ve sung the blues for every broken heart in here
Time to light up this joint with some boogie woogie
feelings move your hips
I´ve too felt love and now I leaves
Just to come knocking at my door and make me bleed again

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul
Feel the chain no longer holds
Reaching for answers that no one knows

Should we spend each day like it´s the last day of our lives
Yeah why not be a king for a day,
I´ll make you queen and see how long it shines
Life ain´t always what it seems
So grab it by the balls, and do your best before it leaves

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul
Feel the chain no longer holds
Reaching for answers that no one knows

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul
In the rearview mirror, only dessert and storm
Towards the sunset

Och fanihelvete va den människan är bra!
Någon annan som råkade glo på Idol??
Den lilla saken som bara fick mig nästan att gråta.
Jävlar vilken röst!
Jag är djupt imponerad av folk som kan sjunga.
Det är sexigt.
Hett som smör..
Mhm..
En av skillsen man söker när man ska skaffa fru.
HAHA nefan, men damnit va najs det är.
Örf, nu ska ja fan gå å lägga mig i tid för en gångs skull.
Känner att ja e fan inte så jävla fett pepp idag.
Lr jo, men sjukt sliten.
Ja har nog bara nåt i huvet som måste komma ut.

Kött


 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gå och lägg dig. Du är för vettig, DONT LIKE

2008-09-10 @ 23:02:12
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Pauline

De som såg på idol o INTE nästan lipade till den bruden måste det fanimej va nåt fel på^^

2008-09-11 @ 11:03:06
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0