Är det så här det känns att ta livet av sig...?

Jag har ätit alldeles för mkt mat.
Jag praktiskt taget ligger i fosterställning och gnyr medans jag låter mina fingrar krampaktigt försöker skriva nåt sorts avskedbrev till alla er mina älskade...
Koma...
Jag vill spy.
Nu..
Nu somnar ja in...
Baaah...
Nej men alltså egentligen vill ja nog ha lite till.
Jag är seriöst king of the kitchen.
Lite köttfärs, och va gör vi i Båstad?
VI STEKER!
Sen min egen specialkryddblandning, som vanligtvis är lite av allt.
Fast mest vitlök.
Och grädde.
Och lite till vitlök.
Sen sjukt mkt pasta...
Blev det visst..
Jag har stora tallrikar.
Men nä, jag trodde helt seriöst att jag hade hällt skiten direkt på bordet.
Efter många om och men, så nådde ja toppen.
Eller botten kanske..
Jag riktigt slickade i mig... MHM!
Alltså, ja maten pratar vi om fortfarande va?
Så nu klarar man sig iaf utan sex ett tag till.

Idag började ja på min nyttighetsperiod dessutom.
Vilket är om man ska sammanfatta det mer en plågsam tid av en rökfri, träningsknarkande och ätandes Jon.
Så om jag är sur i en vecka nu så är det bara att smälla mig på käften.
Men nu äre ändå så att ja ger fan inte mig i första taget.
Going back to the days när ja va hot ´N juicy.
Jag erkänner, även om min kropp har bevarats lika väl som en kall öl på havets botten, så samlas det ändå lite sand och ogräs eller vafan man säger.. Och så även på mig..
Så nu herrar och damer..
Spana in mig om några månader.
KATCHING!

Gaaash...
Det där med saknad alltså..
Fyyfhäään...
Jobbigt att så fort man druckit en öl eller 3 så kommer det där fram och likaväl som man blir förvånad när man vinner på Triss så ska man ju ALLTID smsa det där till den man saknar.
Såklart ligger det ju lika mkt sanning i det som att det regnar på sommaren.
Vilket blir till en jobbig situation när man måste förklara sig.
Backa bandet ännu en gång till...
Jag menade iaf det, om du nu läser det här..

Nä fan jag orkar inte berätta om helgen.
Men den va så jävla värd!
Ni får väl ringa om ni verkligen vill veta.

Jag och Magnus måste skaffa en delad kalender dessutom.
Påminn mig om ja glömmer det...


Körv! //JonJonJonJonJonJon



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha de är så jävla sjukt för ibland känns de som du är nån jävla fejkpersonspion som skriver om mitt liv!! Särskilt smsandet just nu då.. därför satsar jag alltid på att bli så pass full att jag inte skickar smsen till rätt person, men de kan också bli pinsamt... och skickar man till bussen blir de dyrt. så lösningen är att bli så full att man inte ens kan skriva sms!!

Nycklar är inte bra att tappa bort!! Jag tappar oftast bara minnet för ja har lärt mig att ha en väska som jag aldrig kan tappa.. jag kan alla knep!! haha

2009-08-26 @ 11:09:44
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: J

Då backar vi bandet :) men vi måste ändå prata! puss

2009-08-26 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0