Drastiskt!

Kanske.
Vem vet?
Men jag ska köpa en cykel.
Inte en vanlig cykel.
Utan en trialcykel.
Lär ju inte va så många som vet vad det är men då får ni som vanligt, GOOGLA!
Vissa av kanske lyfter lite på ögonbrynet och undrar, "hmm men Jon, börjar inte han bli gammal...?"
Eller kanske, "oj, han kommer nog slå sig."
Jo, så är det kanske.
Jag har kanske råkat komma i en 26-årskris.
Men jag vill kunna cykla på staket och träd.
Fattar ni va coolt eller!?!
Alltså, ja hade ju en BMX när ja va en liten skitunge.
Men det är inte riktigt samma sak.
Eller iofs. Det vore rätt kul och köpa en BMX också.
Fast ja vill nog mest köpa en trialcykel.
Men hmm, en BMX kan man ta med sig typ överallt.
Gaaash... Vilket dilemma.
Vem fan vare som nämde ordet BMX?
HUH?
Jag hade ju precis bestämt mig.
Well, nästa inköp är iaf en videokamera.
Hade ju varit kul och kanske kunna få lite bättre kvalle på sina amatörporrfilmer istället för att filma med mobilkameran hela tiden.
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Eller?
Va?
Kanske?
Äh, ja ska iaf ha en videokamera.
Nu är det praktiskt taget bestämt for real att jag, Magnus och Rowan drar till New Zeeland nästa höst och är borta, ja minst ett halvår iaf.
Det ska bli schweinigt nice!
Kanske mina ben kan bli solbrända.
Snackade om det me kussen igår, en dag på beachen i år. 1 dag!
Suck..
Och inte ha man haft tid att pressa fusksol heller.
Jag lär ju va tvungen att börja med det nu om ja ska va brun och fin till Paradise Hotel.
HAHA fan va fail alltså...

Och btw så får jag besök från Göteborg ikväll.
Det blir ju, eh.. Trevligt?
Jo det blir det säkert.
Så om jag kanske inte hör av mig ikväll är det för att jag blivit fastlåst, torterad och såld som kalvkött.
Eller så har jag kanske inte tid bara.
Då får ni ringa och terra mig istället.

Have a great one Suckers! //Jon Das Kleine Punani

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha du är bäst mannen!!!!

2009-08-06 @ 21:55:53
URL: http://www.finest.se/fiaerixon
Postat av: Lina

De är nog lika bra att ja inte söker egentligen för jag kommer ju vinna då och det känns inte okej mot dom andra...

2009-08-07 @ 00:24:00
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0