Ett omoget beteende...

Det är precis vad jag håller på med just nu.
Jag bloggar fastän att ja inte riktigt vill.
Töntigt va?
Äh..
Ja vill nog skriva ett inlägg ändå tror ja.
Och idag ska det handla om chips.
Jo så att så här är det små barn, chips görs av potatis då den skivas och kanske räfflas.
Efter det så friterar man potatisskivan så den blir sådär chipsig.
How am I kiddin..?
Varför ska man skriva om chips lixom?
Vem fan bryr sig om chips?
Om det nu är nån som är ytterst intresserad så kan ni klicka på chipset.
Gaaash..
Erkänn att ni gjorde det?

Fett dryg dag.
Jag vaknade skitsur.
Tack alla som ringde och väckte mig i natt.
Eller iofs är inte det så jävla farligt.
Jag lyckas alltid somna om och få min skönhetssömn.
Mer sur blir jag på dej Ewa.
Vem fan ringer nån kl halv 7 på morgonen TVÅ ggr efter att jag klickat dej den första gången?
Och sen sms:ar du.
Visst, det va ett jättegulligt sms.
Men hey!
Lördag.
Morgon.
Halv 7?
Nej, det va inte snällt.
Vafan gör man ens vaken då lixom?
Jag hade kanske kunnat leva med det.
Men eftersom jag skulle jobba kl 9 och VERKLIGEN ville sova ändå fram till 07:20, som jag hade ställt mitt alarm på så är verkligen hela min dag förstörd.
Jag bredde min mackor så hårt så dom grät, jag stämplade mitt busskort så våldsamt så bussen stannade, jag låste upp dörren så argt så rutorna sprack, jag drack mitt kaffe så snabbt så mina skor smälte.
Well U get the pointey.
VÄCK INTE MIG HALV 7 PÅ MORGONEN OM NU INTE DIN KATT SKULLE BRINNA UPP UNDER MIN SÄNG!
INTE!

Ja Ewa, ja tycker fortarande om dej.
Va bara tvungen att leave a mark...


Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha they call me komedi :D

2009-08-29 @ 23:09:11
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0