Ey Sovmorgon. I haz it!

Imorgon kan jag förövrigt gå med i Vi Som Får Sova Till Klockan 8-klubben.
Känns bra.
Typ längsta ja fått sova på ett par veckor.
Känns bra.
Jag har dessutom levt jävligt gott ikväll med rena rikemansmaten.
Känns bra.
Jag är fortfarande mätt.
Känns bra.


Kind of dorky att skriva sådär hela tiden.
Känns bra.
Sjukt konstigt att när ja kom hem från jobbet så va det inte bara EN utan 4 st som hade skrivit till mig på msn.
Och det va lixom såna som ALDRIG skriver till mig.
Nu låter det iofs som om jag är fett opoppis.
Men det brukar ju oftast va folk man känner som skriver till en, eller ja man känner väl alla man har på msn.
Jag menar att det brukar oftast va folk man snackar dagligen med som skriver.
Det här jag skriver nu är helt ointressant ja vet.
Jag tar tillbaka allt.

Jag är rastlös.
Jag mår dåligt över att jag är fattig den här månaden och måste leva på upphittad kattmat och gräs.
Iaf om jag ska ha råd att dra runt massa.
Vill fan på Raised Fist.
Sen ska ja ju dra och hälsa på lite folk.
Baaaaah!
Får sälja mina fiskegrejer...

Äh fan nu blev ja trött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

- naj, DU ! haha ;P

2009-08-28 @ 23:38:38
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0