Fuck It..

Nu vill ja nästan att det hellre ska bli vinter för att det ska va gayfuckingjävlahorcpbajsväder.
Okej, nu ska ja dessutom börja med det där roliga som ja skulle börja med som jag skrev i går att jag skulle göra i dag.
Så får vi se om det är någon som kommer för stå vad ja skulle göra för nåt roligt.
Jag måste iaf först och främst börja med att tacka alla underbara människor som inte väckte mig under min skön het sömn som ja hade nyss i 2 timmar.
Den som på står att dom haft riktigt bra sex har fan i mig inte sovit riktigt gott.
Jo, nu undrar kanske ett antal av er var för jag gick och la mig så jävla tidigt.
Men de ska ja tala om för er.
Jag va trött.

Nu ska jag va vaken typ hela natten och tröst äta chips och dricka fin vatten och leka med lite flug bindning.
Mitt liv går i spillror.
Fuck it...

Jag och min kära kusin hade ett sånt där snack idag i bilen som vanligt.
Att vissa människor har svårt för att göra klar het i saker som gör att man själv inte vet vad man ska tro om människan.
Visa vad du vill.
Du har mer att vinna på det än att förlora på det.
Vill du ha någon, säg det för fan. Istället för att låta den där människan kanske gå runt med samma tankar som dej.
Saknar du någon, säg det.
Tycker du om någon, säg det.
Älskar du någon, säg det.
Och jo, vill du inte ha den där människan, ja.. Du får säga det också.
Bara sluta vela för fan.
Gaaash!
Hur svårt kan det va lixom?
Fuck it..

Problemet är att jag snackar så mkt bull shit.
För jag är precis likadan.
Ja är sämst på att säga vad ja vill många ggr.
Istället låter jag det som händer hända.
Så jävla hemskt att jag kan sitta och säga att det är någon speciell som jag verkligen vill ha, men sen så är nästa mening att jag vet att mitt nästa förhållande kommer va med en människa från förr i tiden.
Men icke.
Jag dör ju en smula fan varje gång ja hör din röst och egentligen bara vill veta allt om dej.
Fast samtidigt.
Fuck it..

Jag är nog fortfarande helt förstörd när ja skriver det här.
Ska korrektur läsa det innan jag går och lägger mig i natt.
Men inte att för glömma så vet jag att jag har gjort precis vad jag skulle göra när jag skulle skriva blogg ikväll.
Då är det alltså Lina Staffansson som ska in på rad 4.
Tack för att du påminde mig.

Pung på alla//Jon Fuck it Nyloco

Kommentarer
Postat av: Lina

haha så jävla irriterande, jag inte läsa ordentligt, men just idag var det lite roligt för allt är super kul nu, mycket roligare än vad det kommer vara i morgon.

2009-08-18 @ 00:25:35
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

baby, ill keep you warm at night :(

varför mår du så dåligt? :(

puss!

2009-08-18 @ 14:21:48
Postat av: siwe

baby, ill keep you warm at night :(

varför mår du så dåligt? :(

puss!

2009-08-18 @ 14:22:31
Postat av: Lina

Jag antar att du syftade på sär skrivningen, den som inte märker det måste vara lite efter bliven...



Kuk piller i form av tre folk öl :P



Jag är också i topp form och skit snygg men det beror på att jag inte blivit gammal än ;P

2009-08-18 @ 15:55:06
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fan ja mår ju inte dåligt Siwan :P

Ja mår bajsbra! :D

KOm du å värm iaf! :)

2009-08-18 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0