Guten Nacht!

Då borde man ju gå och lägga sig.
Men efter ett nattligt ytterst charmerande samtal med Gohar så blev jag jättepigg.
Eller det va kanske en lögn, men ja blev iaf inte tröttare.
Jag gillar att ha nattliga samtal.
Grejen är att vi har en liten debatt jag och Gohar.
Hon hävdar att det är 2 dagar mellan onsdag och lördag.
Jag hävdar 3.
Alltså har jag rätt.
Gohar, känn dej ÄGD!
För att jag vet att massa folk kommer hålla med mig.

Fucked up sweet kväll ikväll oxå!
Kommer hem, chillar en stund hemma, drar och tränar, kommer hem och lagar godaste maten ikväll igen.
Är brutalt nöjd ja!
Sen fick jag dessutom lön.
Nästan lika nöjd över det.
Pengar är ju trots allt en bra ägodel i hårda tider som nu.
Äh vafan snackar ja om hårda tider baah...
I dont have 99 problems, but the bitch is 1...
Det är mer min melodi.
Nä fan, jag har inga problem.
Mer än att jag blev helt plötsligt arbetsbefriad från helgens mässjobb nere i skåne.
And whattabout that Mr. Finkle?
Jo, jag måste styra upp nåt händelsrikt i helgen bara därför.
Alternativ 1.
Junkfest i Trollhättan.
Alternativ 2.
Dra till Örebro och styra häng.
Alternativ 3.
GÖTEBORG ÄNNA!

Damdidam..
What to do. What to do...

Jag vill va med i Lyxfällan.
Ni vet det där programmet där det är med massa folksom slösar upp sina cash på massa jihad.
Jag slösar upp alla mina pengar på jihad.
Jihad iz ma moneybreaker.
Ska nig börja köpa billiga kakor för pengarna och sälja dom dyrt till feta småkids.
Hehe.. NÖJD!

Näfan, nu orkar ja inte längre.
Sova, dö, sova.

Btw, så har jag bara rökt typ 1 cigg på 2 dagar.
Jak er doktik.

//Jon Aka PeppMaztah

Kommentarer
Postat av: Gohar

Meh det är visst två dagar kvar tills det blir lördag, om det är onsdag! I haz right! :/

2009-08-27 @ 04:04:13
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Lina

Meeen Glenn alla vet ju att de beror på vad klockan är hur många dagar man räknar mellan onsdag och lördag!!

Jag har tränat upp dedär så jag är sådär kanonfull efter typ 15 min... så då är det bara att försöka hålla sig sysselsatt den stunden så man inte smsar.. eller så ger man mobilen till alex men då går de åt helvete när hon flyttar runt nummer och lägger det numret man inte ska ringa under sitt namn, men så är hon ju blond också...

2009-08-27 @ 14:24:17
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0