Harry Potter, The Musical!

Mitt sinne måste va helt fuckat av all haschrökning i mina yngre år..
I natt drömde jag den sjukaste drömmer EVER!
Jag hade tydligen kommit på en suverän idé.
Harry Potter, The Musical.
Jag hade tydligen riktigt stora planer och min kollega var inte mindre än en kompis till mig som heter Pierre.
Han är över 30 och bor ensam med sina katter.
Lyssnar på trance och har blivit av med några fingrar i en såg.
Nu låter det som om han är helt ocool, men det är han inte.
Jag gillar Pierre.
Han är skön.
Men i vilket fall som helst så hade tydligen hela musikalen spelats upp och vi gick ut på scenen för att ta emot massa applåder och ja sånt...
Grejen va att jag satt på Pierres axlar.
Och skrek.
-"DET ÄR JAG! DET ÄR TACK VARE MIG! JAG ÄGER ER!"
Publiken bestod av en liten skolklass...
Och rätt som det är så kommer deras tjocka lärare upp och börjar sjunga,..
-"One way, or another. I gonna get you.." Bla bla bla.. Ja ni vet låten.
Med en toppluva på huvet, och ena handen innanför hennes top på bröstet.
Sen vakna jag.
Woho!
Great dream, right?

Btw, jag HATAR Harry Potter.



Kommentarer
Postat av: siwe

gah första skrattet föridag iaf :D love hun!!!

2009-09-01 @ 06:46:22
Postat av: Gohar

HAHAHAHA! Lol på dig Jon :D

2009-09-01 @ 09:07:54
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är en sjuk människa!!! :P En gång i tiden var jag kär i harry.p men jag kom över det efter att filmerna kom, jävla tur det!!!

2009-09-01 @ 11:18:23
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Findus

I lol'd.

2009-09-05 @ 00:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0