Jättelångt hårstrå i munnen

Vart fan kom det ifrån?
Jag har ju fortfarande relativt kort hår.
Och sista besöket jag hade hade oxå kort hår.
Och jag tror dessutom att hårstrået kom från chipspåsen..?
Vem har ätit chips med hela huvet i påset?
Jag måste skaffa en övervakningskamera.

Tillbaka hemma efter en skön resa till fjällen igen för att fota, fiska och göra lite äventyr inför en artikel som ska skrivas.
Upp till Alex stuga för att leva som kings.
Jag blev överraskad varje dag när ja gång på gång hittade saker som gjorde livet till en vacker plats.
Stor dusch.
Tv.
Diskmaskin.
BASTU!
Well en tur snart till det blir.
Va över en sväng i Norge, eller ja inte bara en utan typ nästa varje dag.
Träffade på lite old pals och tog det chill.
Fett värt.
Lite synd att allt typ kostar 45892+342 kr i det jävla landet.
Jag kommer säkerligen älska min mobilräkning nästa månad.
Gaaash..

Älskar att ja hinner hem och att inom ca 23 minuter så ser min lght ut som Hiroshima.
Måste fråga om syster min kan komma och städa medans ja är borta i helgen.
Japp, för nu drar ja igen.
Fast inte så länge.
Så starta inte nån jävla whining nu bitches.
Åker och ska guida lite folk på mitt gamla jobb.
Lär ju sluta som sist att ja får sitta på en sten och undra över hur hatad jag är.

Fast lite omtyckt är ja nog.
Fick en rätt skön story om hur jag är jag att ligga med.
Ja ni vet.
Knulla på ren svenska.
En tjej som ja va med för ett tag sen som skriver en sån där sexblogg.
Jag måste nog lägga upp lite för er.
HAHA!
Så ja, här kommer inledningen...

"Nummer 25. J. Rätt många om man är tjej. Rätt vanligt om man är kille. Ingenting om du är från *pip*.
Men den här snubben var duktig. Första gången någonsin som jag känner mig billig.
Jag säger bara; bra jobbat.
Nämen liksom, det här är första gången jag träffar nån irl som jag mött via nätet som faktiskt är samma person som man skriver med, rätt igenom, lite imponerande måste jag säga.
Och det är ju bra egentligen. Och hey, han är på, småtyken, vet vad han vill och det är sånt jag går igång på.
Liksom, att bli ägd, för det händer ju i princip aldrig när det gäller mig då det alltid är jag som har kontrollen.
Funkade allt bra ihop, inte alltför många pinsamma tystnader och det var riktigt kul att få träffa honom...
"

Ja ja säger då det..
Nån annan som har nåt att tillägga?
HAHAHAHAHAHA!
Det va kul att läsa igen.
Får se om ni får fortsättningen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR HELA MANUSET. Men hey, jag skrev ju skiten också.

2009-08-13 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0