Konsten att dissa någon

Anna.
Jag är besviken på dej.
Jag hade lixom planerat allt idag.
Komma tidigt till jobbet för att jag skulle kunna sluta tidigt för att möta upp dej, ta en fika och hångla lite.
HAHA nää inte hångla kanske. Det låter vi bli.
Men så kommer du inte till Halmstad förrän kl 7 och har tid med mig.
Det funkar inte så.
Jag kan inte gå med på att vänta ihjäl mig.
Fast det är väl okej, vi syns ju om ett par veckor. Right? ;)
Det roligaste är att jag får ett sms av Fanny imorse.
Hon är också i Halmstad.
2 ex på en dag.
Hur skulle det gå till?
Speciellt när inte någon av dom ens kommer från Halmstad.
Coincidence or destiny?
Jag tyckte det va rätt sjukt iaf.
Av alla årets 365 dagar.
Fast jag drog som sagt hem och chillade med mig själv istället.
Jag tänkte dock en smula på Fanny imorse.
Hon kommer alltid va en människa ja vill ha kvar i mitt liv.
Det är mystiskt det där med ex.
Iaf inte när det gäller mig och mina ex.
Jag har på nåt sätt en sjysst friendship med alla av dom.
Som i helgen, när Hannah kommer ner och hälsar på.
Det va ändå några av dom 4 bästa åren i mitt liv.
LIkadant så har jag nog känt med några av mina ex.
Även om det kanske slutat konstigt eller fucked up på nåt sätt.
Ett förhållande ska ju va bra medans man är tillsammans, och när det blir dåligt så gör man slut.
Så det är väl antagligen det bra man minns.
Men sättet som fick det att ta slut som gör att man blviit rädd för nåt nytt.
Ändå har man vågat ta chansen med någon ny.
Jag saknar fan ett förhållande.
Jag är inte på nåt sätt desperat.
Bara att jag är nog egentligen en förhållande-kille.
Jag har lekt av mig.
Hoppas jag kommer med i Paradise Hotel så jag kan bli tillsammans med någon blåst bimbo.
Tidsfördriv?
Hell no.. Blääh.
Har haft mina tider med den sortens tjejer.
Har du inget vettigt att ge så dra va?
Samma sak där, jag ger vad jag får.
Bevisa vem du är, så får du samma sak tillbaka.
Jag har på nåt sätt blviit riktigt dålig på att läsa människor.
Jag har inte en aning om vad folk vill mig, dom är så luddiga.
Ger dubbla budskap och jag är ju expert på att snoka upp vad folk håller på med.
Så där sätter jag ju mig själv i en rävsax.
Så jävla lätt att bara bry sig om sig själv, men desto svårare att släppa taget ändå om folk man kanske känner nåt annat för.
Jag är sämst på att fråga folk rakt ut också.
Vill inte ha några jobbiga svar.

Apperently I'm just a fucked up boy, with a fucked up life, with fucked up dreams...



Kommentarer
Postat av: Ëms

haha, du är bara för söt alltså =D

2009-08-08 @ 00:47:01
URL: http://hellstedt.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hahahahah du har ju en jävligt underhållande blogg iaf. tack tack!

2009-08-13 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0