Kötta!

Aaaah...
Söndag.
Fint som smör.
Tillbringade en lördag ute i skogen med 9 skåningar.
Det va kul.
Dock bra sleten när man kom hem idag.
Va tvungen att svulla dessutom, ostbollar och chips.
Känner hur finnarna kommer ploppa fram som bölder över hela min kropp.
Näää.
Min kropp är magisk.
Men ingenting varar för evigt, så därför ska ja get a sheep.
Get i ett får?
Nej fan, ja menar. Get in shape.
Fit for fight.
Fight for fitt... Nej get a grip nu för fhään!
Iaf så ska ja komma i lite bättre form än vad jag tydligen redan är för tillfället.
Så lyckos den som blir min flickvän inom det närmsta halvåret.
Du kommer få en sjukt sexy boyfriend.
Grr!
HAHA fan va epic fail..
Varför skrev jag epic fail?
Pinsamt..
Jag funderade på en skitrolig grej.
Jag ska göra det imorgon när ja skriver blogg.
Det är nåt speciellt med söndagshumor.
Så snälla påminn mig om ja glömmer bort det.

Mit schema är späckat.
Fullsatt.
Påsatt.
Inga-Lill?

Nästa helg, Sandras födelsedag.
Helgen efter det, jobb i Skåne.
Helgen efter det, födelsedagsfest i Skåne.
Helgen efter det, jomen antingen Norge eller Örebro FFS!
Helgen efter det, vet att ja har nåt planerat men kommer fan inte på det.
Eller om det kanske va helgen innan..
Gaash.. Måste börja anteckna i min Hitlerbruds-kalender...

Jag måste jobba mer dessutom.
Min ekonomiska situation är mer typ, "det där gör vi för det är kul" än typ, "hmm.. Undrar om ja kanske skulle försöka ha lite cash över till nästa månad..?"
Äh who cares.
Lets spend them moneyz!

Nu, äta sova dö.

Kommentarer
Postat av: Lina

1. Bölder måste vara ett av världens äckligaste ord.

2. Kom ihåg den skitroliga grejen.

3. Pengar e fan inte till för att sparas.

4. Skriv upp Örebro i Hitlerbrudkalendern så stan får se om du lever upp till ditt rykte.

2009-08-17 @ 01:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0