Medans potatisgratängen puttrar...

Kan man ju passa på att hälsa sig själv välkommen hem med ett inlägg.
Har ju egentligen inte hänt så mkt på 10 dagar känns det som va?
Jag tror att jag skulle tappa hälften av er som läser här om jag skulle berätta om min fjällsemester.
Så därför tänker jag göra det!
Semestern började ju faktiskt redan på fredagkväll där jag efter många om och men kom hem till Jens där det blev grillat och öl.
Sen lite snack och flugbindning.
Ni som inte fattar ett skit om hur man binder flugor och säkerligen antar att det är nåt sadistisk lek med diverse 2-vingade flygfän kan ju teleportera sig tillbaka till sitt World Of Warcraft.
Vid 12-tiden dagen efter tog ja en taxi till centralen och åkte tåg till Nässjö.
Sen efter 16 timmar va vi uppe i Sorsele för att handla mat och dylikt.
Jag köpte torkat renkött.
GÖTT!
Vi hade iaf en fett skön vecka uppe i Gauto, Arjeplog, Arvidsjaur och allt va ställena heter.
Fredagen avslutades med dyngfylla i Älvdalen som är nog helt uträknat från Sveriges civilitet.
Jag slapp ju faktiskt undan dom 2 lesbiska 50-åringarna, och den flöjtblåsandes rednecken på den lokala puben.
Mest för att mina "vänner" glömde att fråga om ja ville hänga med.
2 i vårat fina gäng avlöste varandra med spyor till höger och vänster, inte visste jag att någon hade flyttat mellanstadiets första fylledisco till våran tältplats.
Ja just det, vi vandrade visst 2 mil fel med 40 kg packing under våran bergbestigar-hittalillafinaån-vandring.
I ösregn.
Jag kan inte minnas när jag hade så ont sist.
I var enda liten del av min kropp.
Dock upptäckte jag typ 45803 nya muskler på min kropp dagen efter.
Jag är så stolt över hur min kropp formar sig själv av ingen alls ansträningning.
Veckan gick annars mest ut på att fiska, sova, åka bil.
Hela vägen hem lyssnade vi på Harry Potter som ljudbok. HELA VÄGEN.
Jag hatar Harry Potter. JAG HATAR.
Dumbledore dör iaf.
Bara så ni vet det, ni som inte sett filmen ännu.
Va hemma halv 1 igårnatt.
Det fanns väl inte så mkt mer att göra än att dra ut på stan kl 2 och supa ner sig.
Sagt och gjort.
Jag älskar söndagar.

Sen har jag slutat bry mig lite och tar ännu en gång saker och ting som dom kommer.
Jag ger vad jag får.

Sen blir ja så happy när folk länkar till mig, så ja länkar fan tillbaka till dej finaste Gohar.
PUSS!

Och inte att förglömma, vi har ju inte avslutat sommarens sköna folk som ska dunkas upp här.
Nästa offer är en riktigt skön, down to earth, jävligt fin kille.
Wille den seriöst skönaste killen ja någonsin träffat.
Man kan inte mer än att tycka om honom.
Den som inte gör det kommer få hem ett par motorcykelkillar av modell större hem till sig.
Jag trodde vid första anblicken att Wille typ va nyss fyllda 18 och hade levt sitt liv inlåst i en källare.
Men man ska inte ha fördomar och jag öppnade mitt sinne och förstod direkt att den här duden är fan speciell.
Mötte iaf på Wille WCR och Metaltown som mkt annat folk.
Han har snyggaste håret dessutom.
Fan va hela det här inlägget om honom får mig att låta gay.
Men whattaheck, ja bjuder på den.




Nu.
Potatisgratäng.

Kommentarer
Postat av: siwe

2009-08-03 @ 00:15:43
URL: http://ww.
Postat av: siwe

I LOVE YOU! HAHAH men jag avskyr dig för att du avslöjade att han dör! du är så jävla kall! ;)

2009-08-03 @ 00:17:29
URL: http://www.theresesivertsvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0