Nämen GUUUUD va bra!

Att det finns så otroligt många modebloggar som man måste följa slaviskt för att man inte har nåt eget självförtroende eller personlig stil eller vet hur man lägger en acceptabel makeup.
Vet inte hur ja skulle överleva!
Det bästa är ju att det hade fan varit bättre att dom lagt cashen på en descent kamera eller en fotokurs.
För lika ofta som man håller på att kräkas på deras sliskiga överblonda beteende så skriver dom typ, "oj bilden blev lite suddig när man tar kort i spegeln".
Well, nu e ja ju inte heller nån mästerfotograf och ja, det händer att jag tar kort på mig själv i spegeln oxå.
Men det är bara för att jag inte har några vänner.
GLÖM ABSOLUT INTE ATT LÄSA DEN HÄR BLOGGEN! LAILA <3
Visst är dom lika?



Apropå nåt annat som är svårt för mig att acceptera är campics.
Dom flesta är ju utrustade med en webcam.
Och jag gillar användningsområdet.
Men nej, använd dom bilderna till tillfälliga Lunarstorm-kontakter.
Ja, om du inte då tar galet bra bilder på ditt snygga ass.
Det är okej.
Nu vet ja iofs att 43984 människor som ja känner har massor av campics till höger och vänster.
Jag tycker om er också, men föraktar erat beteende.
Ni är bra människor. Egentligen.

Jag älskar btw mina roliga kommentarer på fyllan.

"- Du är längre än jag trodde.
- Va spelar det för roll när min kuk bara är lagom?"


Undrar vad hon svarade...

Nu, chips. Utan dip.
Snart, säng. Utan Dej...


Kommentarer
Postat av: Lina

Det man verkligen måste älska är kissies photoshopande!! Jag kan sitta och beundra hennes verk i timmar!!



Och även om jag skulle ha en kamera för en miljon och trots att jag faktiskt läst foto ett tag kommer jag aldrig fatta varför bilderna blir suddiga om förklaringen inte är så pass enkel att Alex har fulla linsen med flöt.. så webcam foo lajf för mig!



Fyllon och ungar säger sanningen så jag ska skriva en bok på fyllan, ett filosofiskt mästerverk, sen kan jag köpa en kamera för två miljoner så är allt perfekt!

2009-08-20 @ 10:50:31
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Findus

Fylla är en överdrift ;)

2009-08-20 @ 17:05:23
Postat av: Anonym

wanna be the one who calls me baby all the time?

2009-08-20 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0