Paradise Hotel... Suck..

Jag har sökt dit nu. Nöjd?
Fan va värt det vore att komma med där egentligen.
Jag skulle fan passa som handen i handsken.
Jag är egentligen skapt för att bli en B-kändis.
Lite dum i huvet, snygg och alla vill ha mig.
HAHA nej fan..
Jag vill bara göra min mamma stolt.


Idag är jag en hårt sliten man.
Tired as a horse som ja skrev förut.
Men det lät tydligen int tillräckligt bra, så ja fick ångra mig och skriva fox istället.
Vad säger man egentligen?
Ja måste nog Googla..

Jag har kommit på att jag har fan så jävla bra fantasi dessutom.
Till fördel för andra.
Kanske för mig själv oxå.
Sadist javisst.
Fan va nyfikna ni är nu va?

Och inte alls va det idag som Anna skulle komma till Halmstad, utan imorgon.
Så ja får vänta med att driva med henne.
Anna vågar nämligen inte säga könsord, eller typ andra anatomiska ord.
Som typ, tuttar.
Vilket är skitkul!
För ibland får jag faktiskt henne till att säga det.
Och ni kan ju tänka er själva hur det låter på sån där grov Landskrona-skånska.
HAHA CUTE!

I och med att klockan är typ natt nu så pallar ja inte heller hooka upp nån ny människa idag heller.
Och på lördag drar jag till Trysil.
Värt!
Kommer hem på onsdag. Eller torsdag.

Bara en förvarning alltså.

Cut me some slack huh? //JaYLOoW



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör man i trysil när man inte åker skidor? trött som en gnu brukar man ju säga om man inte försöker va lite internationell sådär som du..



å taru min plats i paradise hotel måste jag nog döda dig, det hoppas jag du förstår :P

2009-08-05 @ 13:06:25
Postat av: Lina

från mig alltså, det är jag som ska döda dig

2009-08-05 @ 13:06:55
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0