Personlig konkurs...

Mina pengar är slut.
Min lghtsnyckel är borta. Antagligen så har jag väl bytt in den för en 6:a redbullvodka på krogen.
Jag har ätit lika mkt på 3 dagar som jag oftast äter på en.
Jag är oduschad och söt i håret.
Jag har inga kläder eftersom jag inte har sovit hemma utan har sovit tillsammans med 10 st andra sen i fredags.
Well, igår va vi faktiskt bara 7.
Och jag ska dessutom gå till jobbet snart.

Fredagen va fucking awesome!
Fast lördagen va nog lika fucked up.
Lite mer intriger på lördagen när bla annat några blev upptäckta under fel omständigheter.
Och när någon annan skulle förklara sin kärlek efter att ha gjort bort sig på ett sätt som är helt ofattbart.
Pinsamt..
Jag träffade iaf på Anna i fredags.
Först faktiskt på donken, bara där blev jag ypperligt förvånad.
Där stod jag i mina egna tankar och väntade på alla mina specialbeställningar.
Så dyker Anna upp bakom ett hörn.
HEY!
Ja fett värt iaf.
Träffade henne senare på kvällen.
Oxå fett värt.

Fan ja känner mig fett opepp på att skriva här nu dessutom.
Jag bara gör det lixom.
Baaah...
Ja fixar sen.
Då blir det bilder oxå.

Körv! //Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0