Särskrivning är rätt svar!

Men folk är ju överlag riktigt tråkiga och förstod säkert inte det i mitt förra inlägg.
Eller det kanske va förra igen..
Har glömt.
Jag är hjärntvättad.
Vem är du?

Redan onsdag.
Vilket betyder att det snart är torsdag, rättare sagt imorgon.
Och som alla barn vet, så kommer fredag efter torsdag.
I say PARTEEY, u say....?
Lär bli najsit!
Kommer massa skönt folk och ska va fulla och fira Sandra.
Ja ska nog va nykter.
Fota lite kanske.
Dricka 3 öl.
Vilket lite är ändå ett dilemma.
Ibland så kan ja kröka a lot of shiatzu.
Men ibland fallar lyckopoletten ner och efter 2 bärs så börjar ja bli kärleksfull, dimmig i blicken, går halvt ostadigt och känner för att dansa.
Ja vet va ni säger, billig kväll yes..
Eller, det brukar bli så här.
Efter 2 öl, känner sig lite full. Men vill gärna bli fullare.
Dricker som en kamel på SummerCamp och allt slutar med antingen..
1. Minnesluckor
2. Sovplats hos nån som man verkligen inte kände förut, eller vill ens lära känna...
3. Sovplats i ett soprum
4. Portad från nåt uteställe for life
5. Polisböter
6. Fyllecell

Well, oftast brukar allt av det hända.
Eller ja kanske inte dom 2 sista..
Det är mer en random grej som oftast händer när man festar i en annan stad än Halmstad.
Eller ja, iofs där oxå..
Jag hatar Halmstad.
Inte hatar kanske.
Men hey, brunkrämens hemstad och alla är sthlm-wannabes.
Suck..

Sen kom ja visst på vad ja mer skulle göra i september.
Karlstad juuuu!
2 ggr om.
Tydligen.

Alltså helt seriöst, det finns jävligt mkt folk ja vill träffa och antingen ha det soft eller typ festa med.
Kan ni inte bara komma dit där jag befinner mig?
Mkt lättare!
Sverige är inte så stort va?

HAHA Siwis!
DU e ju för söt, men du kan ju inte hålla på och skriva typ massa sånt gull på facebög.
Folk kan ju få för sig saker.
Btw, gissa vad jag har på mig idag?
I know U love them ;)

Äh fan, nu orkar ja inte med det här längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt gubben :P skall inte skriva där mer ;)

hahah i do love them :D

2009-08-19 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0