Sorry...

Men ni är fan lättlurade.
Eller iofs, dom flesta skönhetsprodukter som finns för kvinnor är nog för kvinnor som vill va snyggare än andra kvinnor.
Inte fan bryr sig vi män om ni har den nyaste eyelinern som gör era fransar 3489 ggr så stora och snygga.
Och inte är läppstift så sexigt egentligen.
Kanske och titta på, mennär man väl kommer till kritan är det mest i vägen...
Ja om man inte har ett personligt lipstick-party...
Lite för mkt 1997 där.
Nä vi vill ha mjukisbyxor, vita linnen, svarta hotpants och en nyvaken osminkad girl.
Eller fan, nu pratar ja kanske mest om mina egna önskemål..
Men gaaash..
Jag hade offrat min högra lilltå för det imorgonbitti..
Men såklart, inte vem som helst heller.
Jag läste i en annan blogg för nåt tag sen att man många ggr sätter standarden för resten av ens blivande flickvänner eller människor som man tycker är snygga efter ens första kärlek.
Och jag har nog fan kommit på mig själv att jag gör det.
Det är lite skrämmande.
Fast det inte så att jag alltid valt en blond, kort, välformad flickvän.
Utan att jag mer gått in på delmomenten.
Att för att en människa ska intressera mig så måste den ha nåt som tydligen påminner om min första flickvän.
2 ben, 2 armar och sånt..
Nämen allvar..
Det har alltid varit saker som tilltalat mig nåt så extra när det gäller kvinnor, eller tjejer överlag.
Bröst och sånt.
Nej fan nu spårade ja ur igen..
Men  vissa saker måste va utmärkande.
Gärna lite vanskapt lixom...
Äh, det ja vill säga är att människor som inte ser ut som alla andra är bra.
Resten är kassa..

Ja nu har ja sagt mitt.

Kött//JayLow

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är sån jävla tönt! Men jag gillar dig väl lite smått ändå ibland, när jag inte har nått att göra och behöver ett tidsfördriv :P <3

2009-08-20 @ 22:24:48
Postat av: Lina

Dedär med att sätta standarden efter ens första kärlek stämmer nog, fast jag går nog mer på personligheten än utseendet, idiotiska svin is alltså ze stääändaard.. så om de stämmer känns det ju ganska så kört för resten av livet, HURRA!!

2009-08-21 @ 00:22:57
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=t-2vwp-BEdE

2009-08-22 @ 12:54:33
Postat av: siwe

hm . vems blogg har du läst btw? :p nej jag ahde gärna haft en kille som hade kunnat kolla på mig och tyckt jag va sexig utan smink å sådär härligt nyknullad. ^^

2009-08-22 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0