Sovmorgon My Ass..

Blev det ju knappast.
Vaknade typ vid halv 8 dyngpigg och hungrig.
Jävla träning som börjar göra så jag går på rutin och måste äta frukost kl 8 varje dag.
Gjorde ett tappert försök till att ställa kl på halv 9 för att sova en timme till.
Good luck Chuck!
Well, drog in till stan med morsan för att kirra en ny lur.
Kommer till den där jävla 3-butiken där det bara jobbar massa avdankade halvknarkare som sitter och läser VeckoRevyn istället för att öppna i tid.
Sånt blir ja lack på.
Jag hatar att vänta.
Och så kommer den där halvtjocka blondinen ut och typ, -HÄÄÄJ ni måste vänta lite så ska ja bara lyfta ut lite grejer.
BUT WHAT?!
Bära ut lite grejer?
Jag trodde samhället byggde på att folk gjorde sina jobb istället för att bära ut grejer.
Speciellt när man jobbar inom ett serviceyrke.
Jag ville bara göra en 360 kickflip i huvet på människan.
Men så kom ja på varför jag skulle in i butiken.
Ny lur.
Yes!
-Okej, sa ja. Den där vill ja ha.
-Har du den hemma eller? ( en jävligt nödvändig fråga eftersom dom aldrig har den telefonen man vill ha i butiken..)
-Ja den har jag i alla färger.

Lilla blonda halvtjocka flickan går in på lagret och kommer ut efter en stund då hon säkerligen stått och ätit snor istället för att leta efter min telefon.
-Nej den va visst slut.
Jomen det visste man ju typ redan att du skulle säga.
Så jag tog en annan.
Visserligen dyrare, men vafan.. Det finns ju folk som svälter.

Så ja köpte iaf en sån här sak.
( så jävla gay att den enda bilden ja lagt upp på länge är på en telefon... )



Hejråå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- hahaha du är så rolig !

2009-08-29 @ 18:11:53
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0