ÅHÅÅÅ!

Inte första gången man är med om den du..
Är jävligt ointresserad ska du veta.
Sjukt ovärt samtal.
Nejtack.
Nu blev min tråkiga kväll nästan intressant.
Som ja stör mig på sånt.
Försöka få uppmärksamhet.
Det är ju najs.
Eller du kanske bara ger igen för att jag drev med dej en gång?
Well, lycka till iaf :)
Men spara girltalket till dina tjejkompisar och bespara mig ditt kärleksliv.
U look like a clown.

Och jaha, hur deprimerande är inte jag ikväll då?
Skala? 1-10?
Nånting där emellan, lr kanske lite över.
Nej fan, ja ska ju ändå jobba.
Plus att ja måste packa en massa stuff till både morgondagen och söndagen.
Imorgon blir det iaf drinken mit tze crew.
Utgång I guess.
Rajjt!
Jag ska INTE bli full.
Bara lite.

Ohooo, så jävla kul!
Igår när jag och Bruce låg och hade vårat vanliga nattliga samtal så säger hon att hon har några kort från när vi träffades.
5 år sen lixom.
HAHA så sjukt roligt!
Men oj, vilken kvinna du har blivit Anna.
Det där bebishullet har ju försvunnit vid det här laget.
Oj, fick ja kanske inte säga det?
Äsch, du e så fin så :)

Så nu fetar ja upp en gammal gammal bild på 2 sköna människor som precis varit i Danmark och ätit mjukglass.
Kortet är taget i en sån där rolig burk som man kan sitta i.
Knutpunkten i Helsingborg.
Det va en rolig dag!
Mer sånna hoppas vi på! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0