And The Crowd Goes...?

Oh Sweet Sat We Say!
Så sjukt värd gårdag oh ja..
Sieg Heileluja!
Orkar faktiskt inte dra hela storyn nu så här på sena kvällen, så håll tillgodo kära barn.
Imorgon kommer det!

Och till en helt annan grej.
Bakisdag, tankar och analysering.
Byten av musik och en morgondag att se fram emot.
Hur man håller saker för sig själv och egentligen inte vet om man ska tala ut eller let the silence be silence.
Hur man ska gå vidare med nåt eller bara låten strömmen ta mig dit den vill.
Är det nu man ska låta Ödet ha sin gång, eller kan jag själv bestämma vad som är rätt eller fel?
Ska jag göra som jag själv vill och kanske ta risken att någon blir sårad av nåt som inte existerar?
Eller sårad?
Varför skulle den människan bli sårad?
Vad är det som existerar?
Bara mina tankar och en smula av egoism?
Är det så att jag har hamnat i ett litet dilemma och ska kanske va sådär kräsen av mitt val att jag låter den/dom göra sitt?
Jag borde nog låta mina tankar va där dom är just nu och ta dagen som den kommer.

Det roliga är att jag nästan tycker jag själv är kind of patetisk att jag sitter här och skriver ner mina ytterst djupa tankar.
Ni får stå ut med det girls and boys!
Nu ska ja äta upp min nattmacka och sova alldeles äckligt gott!

Kött!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Eller.. som Jim Carrey säger i The number 23: "Det finns inget öde. Bara en massa olika val här i livet som vi ska välja mellan... och det är just de valen som gör oss till den vi är. Ibland väljer vi fel, men då rättar man bara till det med bättre val längre fram i livet..."

2009-02-09 @ 09:53:01
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0