Dagens Surfitta!

Idag började min dag på värsta tänkbara sätt.
Vet ni vem som körde buss idag?
Jo, den satans horryskan.
Som jag HATAR över allt annat.
Okej kanske inte hatar, men ogillar.
Vantrivs.
Äcklas.
Snear.
Aja, jag vaknade till av att hon hade snurrat in sig på Pilkingtons industri-område.
Fattade verkligen inte ett skit.
Men började undra vilken typ av knark hon har strösslat på sina morgonflingor.
JAG TAR 2 TACK!
Men ja, jag va uppriktigt jävligt less på hennes inkompetenta beteende som busschafför.
Nu var de dags.
Jag gick in och lämnade ett jävla klagomål hos trafikledningen.
Ena svaret va iaf att dom tydligen hade stängt av vägen just där så man va tvungen att köra en annan väg.
Men ändå, vem fan snurrar runt bland massa grävskopor och kranar?
Aja, orkar inte..
Sen blev det ju inte så jävla mkt happy när jag va och skulle hämta mina glasögon som hade kommit.
Då säger kärringhelvtetet att jag måste betala 600 kr!!
Och jovisst, det hde ju jag med mig?
Så då va ja alltså tvungen att gå hela jävla vägen tillbaka till jobbet för att hämta pengar.
I milt snöoväder.
Ilska..
Och nu kommer det mer.
Jag tycker det är så pinsamt att gång efter gång bli tillsammans och sen göra slut, och sen bli tillsammans, osv osv.
VAFAN, är vi 14 bast igen lr?
Vad är det med folk?
OM det nu skulle va så att folk som håller på så här läser det här, så ta en liten funderare på varför ni gör det?
Så jävla osäkra människor.
Jag skiter om ni tar illa upp.
Iofs har jag inte nåt med det att göra.
Men idag är en sån dag då jag stör mig på helt idiotiska saker.
Som tex Alla Hjärtans-Dag.
Så jävla pinsamt.
Vem fan kom på den dagen?
Egentligen?

Varför ska man ha en dag som är enbart en dag då man ska bli så äckligt puttinuttiga och bla bla bla..
Visa kärlek varje dag, era jävla losers!
Och varför ska man, lr måste man dissa massa saker för att komma loss på just den dagen?
Iofs så ska en av mina vänenr göra en vettig grej, han och hans fru ska få va lediga från sina barn och åka på Spa i nåt dygn. Det är den enda anledningen tycker jag som är vettig.
Att kanske få tillbringa tid med den man älskar, helt ensam, fri från allt ansvar och verklighet.
Stänga av sina mobiler och knulla.
Det är vettigt!
Och en annan sak som är så jävla pinsamt och patetiskt.
FOLK SOM ÄR TILLSAMMANS MED NÅGON I 2 MÅNADER OCH SEN ÄLSKAR DOM VARANDRA ÖVER ALLT ANNAT!
GÅ OOCH DÖ!
NI VET INTE VAD KÄRLEK ÄR!!!!

Fy fan vad ledsamt..
Vart är den här världen på väg??
Jag tror på kärlek och jag kommer få ha en toksoft Alla Hjärtans Dag vet jag redan nu.
Men hej hallå, tänk efter gott folk innan ni gör misstag som ni en vacker dag kommer skämmas för.
TÄNK ER FÖR!
Hur jävla lättlurade är ni...?

Men jaha, vart är den lilla strimman ljus i den här dagen då?
Jo, jag fick väntat besök idag på jobbet och sen drog vi och tog 2 stora latte, min smakade dock vanilj.
Ett par timmars snack och chillmys.
Thanx a lot Towe! :)
C u at Sat ;)

Today the reality is coming closer, and the society makes me sick.
So please, GO DIE...


//Jon

Kommentarer
Postat av: T

Du får en måbra-puss!

2009-02-11 @ 22:12:44
URL: http://toowee.blogg.se/
Postat av: Ina

BRA skit, så jäffla bra att du fick de här ner skrevet.. tumme upp(vi och våra skumma diskuttioner i bilen , de är good shit.)

2009-02-11 @ 22:12:45
Postat av: Pauline

1. Jag anade ugglor i mossen redan när jag läste rubriken^^

2. Det är rätt, bara på dom jävlarna varje gång hon kör bussen så hon får sparken nån jäkla gång!

3. Har heller aldrig förstått mig på folk som gör slut o efter en vecka blir tillsammans igen och tror det skulle gå bättre den gången.. eller nästa, nästa och nästa! Tar det slut så gör det väl fan det av en orsak o då finns den dåliga sidan alltid kvar. Har man en gång hittat en dålig sida så är det inget som försvinner, den finns där.. ALLTID! Så jäkla patetiskt att tro det skulle förändras på en eller två veckors uppehåll. Uppehåll är ju också ett jävla påhitt!

4. Håller med om Alla hjärtans dag, helt stört överskattat.. har aldrig firat det. Inte ens nu när jag är i 1½år gammalt förhållande! Vi hatar det båda två som tur är^^

5. Att åka på spa o släppa allt ansvar o verklighet och bara va tillsammans med den man älskar, är ju i stort sett det alla gör på alla hjärtans dag och ganska precis exakt synonym till att "va äckligt puttinuttiga och blablabla" :)

6. Och visst.. vi sprang iofs o förlovade oss efter 2mån då vi visste det va rätt. Men o andra sidan, det tog inte slut veckan efter heller^^ Utan det känns o är fortfarande på samma topp efter 1½år!

7. Det slog mig senast igår.. hur många som egentligen springer o förlovar sig efter en vecka, men som det verkligen håller mellan?

8. Nu har jag fått morgonens avreaktion tack vare dig!

9. Så nu kan jag ha en bra dag...

10. Ha en bra dag TJ!

2009-02-12 @ 10:27:42
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Sandiie

Jises, vad har hänt med dig? ;)

2009-02-12 @ 20:32:31
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: HELENA!

angry jonis :(

2009-02-12 @ 21:12:20
URL: http://novameat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0