Dont worry, I'm a stuntman!

Oj lördag då.
Eftersom fredagen va sjutk lugn och jag ändå råkade sitta uppe till klockan mitt i natten och blev väckt and so on, så va ja lite halvsliten när jag åkte in med 34 kg packning till jobbet.
Dålig planering kallas det, till och med när man missar bussen.
Dock va det bussens fel.
Eller den som körde den..
Jobbar några timmar, möter upp med Elina och Nettan på salongen.
Vi kilar till glasbanken och sen Indiska.
Jag hittar ett par magiska glasögon som ska göra min kväll perfekt.
Sen hem till Elias, städar och fixar.
Vidare hemåt, gör oss snygga och jag fuskar med några bärs på hemmaplan innan vi drar oss in till Elias crib.
Förfest äre!
Med tanke på tomheten första halvtimmen försöker jag få dit lite folk som vänligt dissar.
No worries!
Caroline dyker in och efter en stund kommer även Simon och Izo.
LETS JUMP!
Vi har vårat eget disco.
Elias sätter på en fet låt, upp med händer och jag råkar göra en face five på Elias.
Face five = Man slår så hårt att man glider från handen till någons ansikte och slår till den i huvet.
Well, ingen fara på taket.
Vi är stuntmän!
Oj, drack dom ölen sig själv?
Tydligen.
Nu dricker vi sprit istället!
Taxi halv 12.
Hej B&B!
Nu minns ja inget mer.
Jo, jag träffar Johanna.
Jag frågar varför vi inte ska ligga med varandra.
Sen skrattar vi.
Jag är elektrisk på dansgolvet.
Nån brud lånar mina brillor.
Tur att dom kostade 20 spänn, för dom lär ja aldrig se igen.
Towe dyker in och klämmer mig på asset.
HEJ! :)
ÅÅH, vilken kväll.
Take me back!
Just for a little while...








Söndagen va fin den me..

Och idag då?
Jotack!
En fan sweet morning, fick typ oväntat besök till butiken.
Jag gillar att jobba med ett leende.

Försökt engagera mig i min lght ikväll.
Gick väl sådär.
Lyckades komma till Konsum och panta mina burkar.
HELA 42 kr!
WOOOPWOOOOP!
Nu står bara min skräppåse och vill komma ut.
Vika kläder va mitt eget initativ.
Nu kan jag bre ut mig med måtta i min andra säng.
Yes, U heard me.
Jag har 2 sängar!
Double WOOOPWOOOP!

Bye then fuckers!

//JayLow

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjihi och PUSS :)

2009-02-09 @ 22:22:43
Postat av: Towe

haha okejdå, det var visst jag som råkade kommentera anonymt höhö.

2009-02-10 @ 00:07:02
URL: http://toowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0