Fuzzy Fuzzy!

Så kommer man hem efter en lång jävla dag på jobbet och direkt när man öpnnar dörren ser man hur en snubbe knullar ens flickvän..
Helt sjukt!
Nä, just så va det ju..
Jag har ingen flickvän..
Men skojja om ja hade blivit förvånad om det hade hänt.
Vad gör man då?
Kan man googla tankesätt?
Wikipedia?
Youtube?


Well, kind of dyngtrött och jag blev nyss så jävla charmant upplyst om hur vissa människor gör saker för att antingen förbättra för sig själv, eller försämra för andra.
Och detta pågrund av en anledning.
För liten kuk...
Eller bara ren tragik.
Mest troligt båda valen.

Idag är jag iaf rätt pepp!
Bara jobba imon och en halva dagen på fredag, sen styra sig upp till Karlstad.
Visa upp sig, va full, buttmoving, och jag hoppas nästan ja spyr.
Det va sjukt länge sen...

HÅLL KÄFTEN ANNARS SLÅR JAG DEJ!
Nu ska ja dricka bärs!

Sug kuk tja

Kommentarer
Postat av: Anna

Slå mig då. :)

2009-02-18 @ 22:16:57
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Johanna

gift dig med mig bara för en dag eller två?:P Blöö va jag är uttråkad just nu och inte fan bidrar du till att jag ska bli av med min överskottsenergi du suger kewk

2009-02-18 @ 22:55:31
URL: http://johannasporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0