Guten Nacht Alles Kinder!

Shit vilken onödig dag.
Det enda vettiga jag har gjort idag är att jag gick och beställde ett par nya brillor.
Good Work!
Well, arbeta är väl rätt driftigt oxå.
Men nope, sen tog det slut.
Folk uppehåller mig för mkt på msn dessutom.
Hädanefter kan jag inte acceptera ett sånt beteende.
Jag är ledsen.
Men det går bara inte.
Jag blir en förtappad själ.
Däremot så va det ju vissa människor som höll sig borta från msn.
Dåligt..

Jag är däremot rätt nöjd över att jag mest troligt ska jobba som guide i Slovenien från och med i vår.
Ska bli lajbans!
Sen äre lite annat i planeringen.
Vi hade ju rätt softa planer på att dra till Bali.
Men nu skippar vi nog det verkar det som och drar till Argentina i 2 månader istället.
Stabilt!
Om ja känner oss själva rätt så lär vi hinna ändra oss minst 4 ggr till innan nästa vinter...

Dagen blev dock bättre än ja trodde med alla mina tankar på saker hit och dit.
Tror att jag själv kan reagera lite fel ibland, lr så är det bara att jag orkar inte bry mig i den utsträckningen.
Kind of sick of thinking about thoughts...

Nu backar ja in likbilen och däckar iaf..

Nighty BunBuns..

Kommentarer
Postat av: towi

gaaah, lämnar du mig för slovenien nu också. no more wooops for you!

2009-02-02 @ 23:12:12
URL: http://toowee.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahahahahaha! Fy faan vad kul. Jag gav en sten en gång i en asstor låda. Men jord.. Det kostar ju pengar :P

2009-02-03 @ 00:25:29
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Neheeeeru! Sten, vapen?

Nej.. Har du inte sett på de där galningarna som målar gubbar på sina stenar? Titta bara på Robinson Cruse.. Hans bästa vän var en sten.

2009-02-03 @ 15:42:34
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0