Happy Happy Birthday!

Idag så fyller min älskade kusin och så nära en syster man kan vara, Elina 20 år!
Hon är en av dom som står mig närmast, typ tänk er.
En myrstack mot en tall.
En gardin i fönstret.
Damm under sängen.
Skägget på en tomte.
Så är Elina för mig.
Så sjukt svårt bara att föreställa sig att den där lilla skitunge blir 20.
Ännu svårare va det nästan när hon fyllde 18.
Vad händer med folk?
Är det kanske jag som inte accepterar att man blir gammal?
Jag börjar ju oxå bli gammal, men ja känner mig inte sådär direkt oldie.
Äsch vafan, JA MÅ HON LEVA IAF!
Älskar dej :)



Och idag är jag både happyboi94 och samtidigt LetMeBeEmo13.
Glad över att folk är såpass sköna och najs som mig.
Och sen deppen över att jag är trött.
But ändå, det går över när man gifter sig?
Jobbat så jävla kass tid idag.
Gillar inte att jobba 10-18.
Dagen går så sjukt segt.
Tacka vet ja 8-16.
D e najs!
Handlat lite mat som är på G i köket nu, så ja borde väl kanske passa upp?
Living on the edge!

Men ey, lämnar er för stunden!


Bruce, du är för långt borta!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allting är relativt happyboi94 ;) Det kanske är du som är för långt väck.



Men grattis till din kusin ändå! :)

2009-02-04 @ 21:28:36
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0