Hey Hoe Lets Go!

Fan, jag tror jag har planerat in för grejer nu igen.
Hur ska ja hinna?
Måste ju typ städa min lght nån dag.
Sen är det typ fest på lördag, lr ja, rumpklämmarkväll hörde ja?
Jaja, liten middag hos Elias och sen ausgang.
Måste lova mig själv att inte dricka för mkt, med tanke på att ja lovat att dra med Manne ner till skåne dagen efter.
Och dagen efter innebär, klockan 8.
Yes...
Sen ska man säkert ner till skåne nästa vecka igen för å hälsa på Bruce.
Det blir iofs pretty nice!
Gillade vårat vuxensamtal igårnatt.
Dont huzzle with me, I 'll break you baby! :)
Vetifan varför ja skrev det där, fick bara en släng av stördhet...
Men ja, sen ha ja ju lovat bort mig den 20:e till Karlstad.
Tydligen Backyard Babies unt stuf.
Blir väl antagligen att jazz runt lite på nåt ställe oxå.
Sweet!
Sen den 28:e ska ja va hårmodell för Salong Självfallet här i Halmstad.
Moi, och tydligen 3 andra goodlooking modells.
Fast jag är den enda duden.
WooopWooop!
Aja, bjudning och sånt med krubb tackar man inte nej till iaf.
Får väl se om ja lyckas få med mig nån som min eveningdate.
Någon?
Sugen?
Vem som?
Peter Jihde?

Well, alla fyller ju typ år den här veckan.
Så jag ska inte va sämre med att gratta Towe.
Congratz ditt lilla fuckup!
Hoppas din dag blir riktigt fin och att du får alla dina dildosar och sköldpaddskukar.
Eller va du nu snackar om.. ;D

Såatte,..

Nu jobbar vi lite.
Typ..

Kött!!

Och Fia, om du läser det här.
JAG ÄLSKAR DEJ MEEE!
Saknar fan dej as hell, och tack för sms.et i natt.
Det va typ det finaste du nånsin skrivit.
Du va full va?

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Alltså den här snubben är ju inte riktigt hemma .. Nej det är han inte. Jag fattar ingenting, inte jag heller. Ska vi gå och röka? Ja, vi går och röker nu.. Vi lämnar Jon ifred tills han smort in sig själv. Ja. Det gör vi

2009-02-05 @ 08:48:38
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Pauline

Good luck på Självfallet då, säger jag bara. 2polare va iofs hårmodeller där en gång o då va det väl lite your style som kördes där, men när jag för 1år sen va hårmodell för Matrix när de kom från Stockholm och hit.. de förstörde mitt hår TJ! Kort som fan så nu har jag inte gjort ett skit med det i ett helt jävla år för att få det att växa ut igen o se nogorlunda normalt ut, så att jag ska klippa mig kan du bara glömma^^ lol...

2009-02-05 @ 10:36:29
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: tåwy

efter så kort bekantskap så har du redan fått koll på att jag är ett fuckup, WOOOPWOOOOP för det fiskerullen=) och TACK så mkt! *rumpkläm

2009-02-07 @ 12:14:23
URL: http://toowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0