How about some music?

Intressant det där hur saker kan göra vissa människor upprörda eller engagerade i folks privatliv, eller ja, privatliv kan man väl knappast kalla det när man lägger ut saker om sitt liv på bloggen.
Men vissa saker blir ju iaf privat när vissa människor börjar snacka om saker som inte ens existerat på min blogg.
Jag tycker att om man är så jävla clever att man antar nånting och även om man försöker va rolig som den kommentaren ja fick häromnatten, så borde man ändå kunna stå för sin åsikt.
Annars har man lika mkt stake som Ron Jeremy.
NOT!
Well, jag har mina aningar om vem du är ditt lilla smyghomo.
Så, smell U later Fuckface ;)
Trodde inte du va så avundsjuk...

Och förövrigt, så är denna dagen helt fucking great!
Redan nu till och med.
Lite halvkallt, men strålande sunshine!
Och inte bara det, biljetten till WestCoastRiot är kirrad!
WOOOOPWOOOOP!
Tror det kommer bli en galen sommar, as always!

Fick mig ett samtal med min bästa igårkväll.
Fia va full.
Hon blev rätt tagen on the bed när jag avslöjade att jag fått veta att även hon råkat komma i sömnen.
Alltså inte så att jag tog henne på sängen, eller jag det gjorde jag, men inte på det viset att jag tog henne, utan det är ju typ ett talesätt eller nåt, när man överraskar dom. Eh fan.. Whatever...
Och inte på det allra hottest way either..
HAHA!
Det är kanske en rätt vanlig åkomma ändå..
Att komma i sömnen..
Like,... YEAH!
Noll ansträngning kallar jag det altså.
Så jävla roligt att vi alltid kommer in på att snacka sex med varandra och oftast vem hon har gjort det med.
Jag får ju fan aldrig sex nuförtiden..
Fick lön idag btw, nån som vill tjäna lite pengar?
Anyone? Anywho? Any hoe?
Eh fan ork..
Ja ska bli munk.

Och Carola, jag har inget emot din bonnadialekt ;)

Hores och slynes!

Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHA KÆÆÆÆÆÆFTEN. jag skrattar nu! førresten får jag inte heller ligga længre.. åt helvette ær vad det ær! men idag ær det fredag, ny dag nya tag. lær væl sluta med att vi ringer varandra i sorg ikvæll efter halv 4 nånting nær inte æns kvart i tre ragget vela følja med upp på litee.. eee.. vahettereee...

2009-02-27 @ 16:21:25
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: Sandiie

Jag vet, den är sjukt bra! checka den jag la ut idag, den lär du gilla ;)

2009-02-28 @ 11:42:47
URL: http://saandiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0